piątek, 22 kwietnia 2016

Kosmetyki Bond Seria sport wWoda toaletowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie toaletowej Bond Expert Sport, jaką otrzymałam od firmy Bond.





Zapach jest świeży, pełny energii, a jednocześnie uwodzicielski, a to wszystko za sprawą połączenia aromatu zielonych owoców oraz piżma, które uwielbiam.

Jest dość intensywny, utrzymuje się długo. Na ubraniu czujemy go nawet parę dni, na skórze długie godziny.

Opakowanie to szklana, klasyczna buteleczka.

Jak wiecie uwielbiam piżmo, mężowi też się podoba zapach, dodatkowo są długotrwałe. Oboje zdecydowanie polecamy.













Zalety:
·      Połączenie aromatu zielonych owoców oraz piżma, co daje cudowny zapach.
·      Długotrwały zapach.
·      Klasyczne opakowanie.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki Bond

19 komentarzy:

  1. Mam! Dostałem w prezencie walentynkowym od żony :)
    Każdy kosmetyk Bonda będę polecać, bo wart polecenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bond dobry kosmetyk na każdą kieszeń....

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna seria bonda Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szkoda że mamy w domu 3 inne bo kupiłabym mężowi na urodziny ale może kupie ojcu niech zacznie się psikać

    OdpowiedzUsuń
  5. Super
    Mojemu mężowi nie bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że mój nie lubi się perfumować, zwykle czasu na to nie ma i co mu kupię to stoi później miesiącami aż się przeterminuje albo wywietrzeje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna mnie ten zapach ciekawi :) będzie trzeba "obwąchać" w drogerii przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mężczyzna ma i chwali sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki Bond bardzo cieszą mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem zapachu, musi być niebiański

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię markę Bond fajny jest ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubię zapachy z piżmem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z Bond mąż nic jeszcze nie uzywał

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie "nasz" zapach :/

    OdpowiedzUsuń