sobota, 26 marca 2016

Wydawnictwo NIKO Książka pt.: "Pokażę co potrafię” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pokażę co potrafię”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Niko.






Książeczka przeznaczona jest dla dzieci przedszkolnych oraz wczesnoszkolnych. Znajdziemy w niej zadania wspierające ćwiczenia wspierające rozwój sprawności manualnej, słuchu fonemowego, logicznego myślenia, wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji, orientacji w stosunkach przestrzennych, klasyfikacji ilościowej i jakościowej oraz elementy ćwiczenia techniki czytania. Zadania są zróżnicowane również pod względem poziomu, a dzięki temu nie nudzą się dziecku szybko.


Na dole każdej strony znajdziemy serduszka służące do samooceny przez dziecko. Możliwość oceny własnej pracy przez dziecko pozwala mu spojrzeć krytycznie na swoje dzieło, a także mobilizuje do większego starania się.


Jak już wiecie uwielbiam naukę przez zabawę, a taka książeczka mi w tym pomaga, zdecydowanie polecam.








Zalety:
·      Ciekawe, różnorodne zadania.
·      Możliwość samooceny przez dziecko.
·      Wspiera rozwój w bardzo dużej ilości dziedzin.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NIKO oraz na TU.


Książkę pt.: „Pokażę co potrafię” znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Super :) Muszę ją mieć dla swojej Tosi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o u ciebie fajna kolekcja ksiazeczek juz sie uzbierala rowniez lubimy tej nieznam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj super wygląda o takiej nie słyszałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Od września nasza Tosia zostanie przedszkolanką. Taka książeczka będzie świetnym relaksem i przyjemnością dla Niej

    OdpowiedzUsuń
  5. Naukę przez zabawę :) otóż to lubimy :) a do tego samoocena- po prostu książka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna,przypominaja mi sie dawne czasy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna,przypominaja mi sie dawne czasy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna książeczka, w sam raz dla mojego Jasia

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna książka,daje dziecku dużo możliwości w uczeniu się

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna, dla naszej trochę za wcześnie, ale już mamy podobne, bardzo lubimy głównie kolorować

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta książeczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Książeczka wspaniała.Bardzo pomaga dzieciom w uczeniu się,ciekawa z różnymi zadaniami do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupiłabym taką dla małego chętnie, ale jak troszkę podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja :) świetna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super książka a umiejętność samooceny bardzo ważna

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba też w końcu muszę zacząć mojej gwiaździe kupować takie fajne książeczki i zacząć przerabiać :) aaa co tam niech się wprawia :D

    OdpowiedzUsuń