sobota, 5 marca 2016

Wydawnictwo Egmont Książka pt.: „Co? Jak? Narysować” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Co? Jak? Narysować”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.




Dzięki książce można nauczyć się rysować z mistrzem, który inspirował Walta Disneya!

„Rysunki są rozbite na mniej skomplikowane kształty i linie, z których następnie, podążając za instrukcjami Lutza, możesz stworzyć piękne ilustracje.” – to słowa z strony wydawnictwa, z którymi się w 100% zgadzam. Rysunki są tak pokazane, że nawet dziecko jest w stanie na ich podstawie nauczyć się rysować, stworzyć swoje arcydzieło. Doskonała pomoc dla osób lubiących rysować w każdym wieku.



Książka podzielona jest na sześć działów a w każdym z nich znajdziemy bardzo dużo rysunków.



Twarda, solidna okładka sprawia, że książka posłuży długi czas.

Ja, co prawda nie umiem i nie przepadam za rysowanie, ale Amelka kocha, a według niej książka jest genialna, pozwala poznać łatwe techniki rysowania, a także cieniowania ołówkiem. Polecam.







Zalety:
·      Dla osób w różnym wieku – od dzieci po osoby dorosłe.
·      Podzielona na działy.
·      Prosto wytłumaczone, jak co narysować.
·      Twarda oprawa.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB Galaktyka Czytelnika.

 Książkę pt.: „Co? Jak? Narysować” znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. bardzo fajny egzemplarz, rozwija i zachęca do tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jeszcze takiej nie widziałam :) fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna, trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna książka też bym się z chęcią podszkoliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ciągle i ciągle byłaby wykorzystywana od strony 9 :) bo moja Tosia ciągle mówi mama muu , mama ćwi ćwi .. itp ..a Ty się główkuj jak się maluje :D Banalne? to tylko sie tak wydaje hhi ..

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiazeczki sa fajne z kazdej mozemy sie dowiedziec cos fajnego bawia ucza ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieniowanie ołówkiem to trudna praca, która wymaga praktyki, ale jak tu pokazali w przystępny sposób to książka warta kupna

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa książka, zwłaszcza że córka ciągle chce by coś Jej malowano

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna idealny pomysł na prezent dla mojej starszej bratanicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna,jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie może nie,dla dzieci książka do rysowania to oczywiście,ze tak

    OdpowiedzUsuń
  13. Super książka. Sama sprobowalabym

    OdpowiedzUsuń
  14. My mamy 2 książeczki instruktażowe do rysowania, ale z innej firmy i powiem, że takie książki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Chciałabym mieć Synek ma spore problemy z rysowaniem Późno zaczął w ogóle i cieszę się, ze w ogóle próbuje ale taka książeczka mogłaby mu pomoc sporo.

    OdpowiedzUsuń
  16. przydała by mi się bo córka ciągle męczy mamo narysuj coś a ja ni w ząb talentu pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś dla mnie. Uzdolniona nie jestem więc pomysł jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna książka dla mbie. Jestem totalnym beztalenciem plastycznym a syn ciągle mnie męczy zebym mu cos narysowała ;)

    OdpowiedzUsuń