niedziela, 13 marca 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: ”Co? Jak? Narysować. Szkicownik" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ”Co? Jak? Narysować. Szkicownik”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.




SZKICOWNIK u mnie trafił w ręce Amelki, jednak nie jest przeznaczony typowo dla dzieci. Doskonale sprawdzi się u każdego, kto lubi rysować.

Znajdziemy w nim 32 ilustracje z instrukcjami + 32 strony do ćwiczeń.

Instrukcje są szczegółowe, pokazują krok po kroku jak narysować daną rzecz.

Wzory są różnorodne, znajdziemy zwierzęta, ludzi, maszyny i wiele więcej, co pozwala się rozwijać i uczyć rysować nie tylko w jednej dziedzinie.


Jednak znalazłam w nim jeden minus, niestety na stronie przeznaczonej do rysowania widać obrazek z następnej strony, co utrudnia rysowanie.

Amelka uwielbia rysować i dla niej szkicownik jest świetny. Polecamy.








Zalety:
·      Różnorodne rysunki.
·      Szczegółowe instrukcje.
·      Aż 32 strony z instrukcjami + 32 strony do ćwiczeń.







Wady:
Na stronie do rysowania przebijają obrazki z następnej strony.







Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na Fanpage Galaktyka Czytelnika.



Książkę pt.: „Co? Jak? Narysować. Szkicownik” znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Fajny. Ostatnio pokazywałaś podobny ale ze zwierzakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio książka była to szkicownik i oba to komplet :)

      Usuń
  2. Fajny już widziałam taki ale inny fajna sprawa :) ale i tak kiepsko bym nawet z nim rysowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny,pierwszy raz taki widzę,musze zakupić Wiktorii. Napewno by sie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ... czemku za moich czasów takich rzeczy nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze można się nauczyć czegoś nowego,a podobno uczymy się przez całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkicownik to fajna rzecz warto ćwiczyć swoją rękę

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna, zachęca dziecko do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo świetna rzecz! Dziecko na spokojnie może ćwiczyć sobie i rozwija swoje zdolności i dokładność rysowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny szkicownik! i jak tylko dzieci pójdą do szkoły będzie mocno wykorzystany

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie ksiazeczki jakie by nie byly warto miec mala biblioteczke Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie, Uwielbiam rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna świetna propozycja Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. super dla kogoś kto nie potrafi rysować tak jak ja będzie idealna. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń