środa, 16 marca 2016

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Sisters: To ona zaczęła!” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Sisters: To ona zaczęła!” tom 3, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





Trzeci tom tak jak i poprzednie dwa okazał się rewelacyjny. Przygody Wendy i jej młodszej siostry Marine są ciekawe, zabawne, wciągające i bardzo prawdziwe. Z jednej strony sobie dokuczają, a z drugiej bardzo kochają.

Tekst prosty, zrozumiały, dziecko czytające bez problemu może samo się z komiksem „zaszyć” i poznać kolejne przygody sióstr.

Ilustracje piękne, kolorowe, zdecydowanie przyciągające wzrok.



Komiks oczywiście polecam zarówno tom 3 jak i poprzednie 2.





Zalety:
·      Ciekawe przygody uroczych sióstr.
·      Prosty teks.
·      Piękne ilustracje.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na Fanpage Galaktyka Czytelnika.


Komiks pt.: „Sisters: To ona zaczęła!” tom 3 znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Kurcze naprawde musze pomyśleć o zakupie :P zaniedbałam ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ze poprzednie tez były fajne.Jak na razie u nas w domku komiksy dla dorosłych.😉

    OdpowiedzUsuń
  3. najwazniejsze ze ksiazeczka jest kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ją nabyć :) juz wcześnie mnie pociągała ale teraz to muszę ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba musi być super, mam 1 część i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę miała kiedyś dziecko na pewno kupię mu mnóstwo takich książeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super komiks,życiowy to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny komiks choć moja Ala jeszcze przymała na komiksy ale za parę lat kto wie

    OdpowiedzUsuń
  9. Komiks jest fajny-prosty ale przyciągający uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. o za komiksami nieprzepadam a ten jest super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Komiksy to trzeba lubić, ja jestem ich zwolennikiem, ale jeżeli jest w prosty i czytelny sposób napisany, to nawet ten, który nie przepada za taką literaturą z pewnością i się takim komiksem zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za komiksami, choć tytuł zachęcający

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to wydawnictwo Wszystkie książki które nam opisujesz mnie zachwycają

    OdpowiedzUsuń