niedziela, 20 marca 2016

Strojnisia-Modnisia Spódniczka - OPINIA

Zapraszam na opinię o spódniczce, jaką otrzymałam od Strojnisi-Modnisi.



Spódniczka uszyta jest z dwóch materiałów, czarny to punto, złoty to lama. Oba materiały są bardzo wysokiej, jakości, nie mechacą się, nie tworzą się dziury podczas normalnego używania, nic się nie dzieje podczas prania w pralce (program delikatne 40 stopni).

Wykonanie jest doskonałe. Spódniczka idealnie się układa, złota falbanka jest idealnie równa, nitki nie puszczają, nawet, gdy córka dość ostro ją testowała (plac zabaw po przyjęciu urodzinowym).

W pasie znajdziemy szeroką gumkę, która solidnie trzyma spódniczkę na miejscu, a jednocześnie nie uciska.

Na dziecku wygląda ślicznie. Zdecydowanie nadaje się na wszelkie „wielkie” wyjścia.




Śliczna i solidna, moim zdaniem doskonała i poleca.



Zalety:
·      Śliczna.
·      Doskonałe uszycie.
·      Pasuje na wszelkie „wielkie” wyjścia.
·      Można prać w pralce.
·      Nie mechaci się.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Strojnisia-Modnisia.

17 komentarzy:

  1. Super spódniczka :) dla Małej strojnisi :) i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj świetna az chce ja mieć ale moja córcia ostatnio odmawia chodzenia w spódniczkach i sukienkach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna spódniczka ślicznie uszyta i ta złota falbanka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje.... Idealna .Bardzo mi sie podoba,na jakąś uroczystość,święta w sam raz.Bardzo ale to Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza spódniczka. Gdyby tak założyć dłuższą bluzkę to i do szkoły by można ją założyć

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna jest Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :)))) i ta falbaneczka -wow

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bede taka miala wraz z opaska juz nie moge sie doczekac☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, przydałaby się taka dla małej strojnisi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra Moja juz za duża na takie ale bardzo ładna jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie w niej Amelka wygląda,podoba mi się połączenie ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń