poniedziałek, 7 marca 2016

Sklep Fanex Sos duński Remoulada - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie duńskim Remoulada, jaki otrzymałam od firmy Fanex.


Sos mieści się w wysokiej, smukłej, plastikowej butelce. Jej zakończenie jest wąskie, a to sprawia, że sos dobrze się dozuje. W środku znajdziemy 950g produktu, co nawet dla moich łakomczuszków jest ilością sporą i starcza na dłuższy czas.

W sosie jest spora ilość drobno pokrojonych warzyw. Znajdziemy w nim m.in. ogórka konserwowego, co dla mnie jest dużą zaletą, lubię sosy z dodatkami.

Smak ma lekko słodki, bardzo dobry. Doskonale komponuje się z kanapkami różnego typu zarówno na zimno jak i na ciepło.

Konsystencję ma dość gęstą, a to sprawia, że doskonale nadaje się do dekorowania kanapek.

U mnie wszystkim domownikom sos bardzo posmakował i polecamy J.







Zalety:
·      Smaczny.
·      Z dużą ilością warzyw.
·      Gęsty.
·      Duże opakowanie.
·      Końcówka butelki dość wąska.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Fanex oraz na FB.


Sos duński Remoulada znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Z warzywami musi byc dobre,ciekawe rozwiązanie. Mniam.mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj muszę spróbowac uwielbiam sosy ale te w wrersjo do lekko ostre

    OdpowiedzUsuń
  3. Sos duński brzmi smacznie. Nie miałem przyjemności go próbować, ale opis zachęca do degustacji

    OdpowiedzUsuń
  4. moje dzieciaki lubią sosy ale głównie sama staram się robić, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie to lubię sosy do kanapek :) zazwyczaj używam czosnkowy :) Ale smak lekko słodki to z pewnością przypadnie mnie do gustu. spojrzałam z ciekawości czy są też inne mniejsze pojemności 400 ml

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm ciekawe ... nigdzie jeszcze takiego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o sosach z kawałkami warzyw - ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę sos duński.Lubię różnego rodzaju sosy do kanapek więc ten z pewnością znajdzie się u mnie do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry jest smakowałam go jak hamburgera zamawiałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. sos lekko słodki ja lubię bardziej ostrzejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie spróbowałabym, nigdy nie miałam do czynienia ze sosem z warzywami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sosy Fanem Wszystkie bez wyjątku Ten też muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię sosy jako dodatki do dań

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie probowalam. Ciekawa jestem smaku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie probowalam. Ciekawa jestem smaku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie próbowałam jeszcze sosu duńskiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie próbowałam, ale brzmi apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Warzywa w sosie :) brzmi ciekawie i apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglada dosc smakowicie a jaki jest to juz kazda z nas sie musi przekonac kazda ma swoj smak Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam o tym sosie ale musi być mega pyszny. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń