poniedziałek, 21 marca 2016

Sklep Fanex Sos chrzanowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie chrzanowym, jaki otrzymałam od firmy Fanex.

Przyznam szczerze, że nie przepadam za chrzanem, dla mnie jest za ostry. Sos chrzanowy jest zdecydowanie łagodniejszy, co sprawia, że bardzo mi posmakował.

Sos doskonale się komponuje z wszelkim mięsem z grilla, kiełbasą czy też kanapkami z wędliną. U mnie używany jest również do sałatki jarzynowej, aby trochę zaostrzyć jej smak.

Opakowanie to wygodna w użyciu, plastikowa butelka. Jej zakrętka ma długie, wąskie zakończenie, co sprawia, że sosem możemy tworzyć arcydzieła na potrawach.

Konsystencję ma dość gęstą, kremową i nie zmienia jej w kontakcie z np. sałatką.

Moim zdaniem sos chrzanowy jest idealny dla osób szukających łagodniejszej wersji chrzanu. Polecam.







Zalety:
·      Łagodniejszy od tradycyjnego chrzanu.
·      Gęsta, kremowa konsystencja.
·      Wygodne opakowanie.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Sos chrzanowy znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Oj ja uwielbiam krem chrzanowy może to będzie alternatywa bo sam chrzan za ostry jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chrzan nawet lubię za to za sosami nie przepadam za to mąż czasem kupuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam buraczki z chrzanem :) ale tak jak napisalas do salatek dodaje ostrości przez co nie jest mdła

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię chrzan także na pewno i taki sosik wypróbuję przy najbliższym sezonie grillowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam ze nigdy nie próbowałam sosu chrzanowego.Pewnie bylby idealny do bialej kielbasy na święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny :)
    rewelacyjny do grila

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię prawdziwy,ostry chrzan do wędliny,mięsa nie wiem czy ten by mi zasmakował

    OdpowiedzUsuń
  8. Sosu chrzanowego jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam, jest naprawdę smaczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam, jest naprawdę smaczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam chrzan, a do tego jak jeszcze ostry, to muszę go mieć w lodówce

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za chrzanem nie przepadam,może ta wersja sosu mi przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie chrzan i sosiki czesto sama je robie na bazie chrzanu Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za chrzanem, ale może ten jest lepszy co do tej pory miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nie przepadam za chrzanem, ale skoro jest łagodniejszy może spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za chrzanowym smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam i chetnie skosztuje

    OdpowiedzUsuń
  18. rany uwielbiamy sos chrzanowy, na pewno wypróbujemy

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie fanex Spróbuje i tego sosu

    OdpowiedzUsuń