czwartek, 3 marca 2016

Lolita Accessories Bransoletki na rzemyku - OPINIA

Zapraszam na opinię o bransoletkach na rzemyku, jakie otrzymałam od Lolita Accessories.



Bransoletki otrzymałam trzy – fioletowy rzemyk z kwiatuszkiem, różowy rzemyk z serduszkiem i czarny rzemyk z pół kulom a na niej róża namalowana.

Rzemyki są solidne, nie rozrywają się. Na ich końcach znajdziemy metalowe zakończenie służące do zapinania.

Wszystkie części są solidne, nie odpada jedna od drugiej nie odpada.

Są delikatne, kobiece, pasują niemal do każdej kreacji.

Posiadają regulowane zapięcie, dzięki któremu dopasujemy je idealnie zarówno do szczupłej ręki jak i do takiej większej J.

 Ładne i solidne, osobiście polecam.









Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Regulowane zapięcie.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Lolita Accessories oraz na FB.

25 komentarzy:

  1. Mam kilka od nich bransoletek sa boskie choć mam zestaw bransoletek i nie każda z niego mi pasowała ale to wyjątek reszt piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich bransoletek nie nosze,przyznaję.Natomiast uważam iż w domku by się sprawdziły bo mojej Wiktorii na pewno by się spodobały.Ciekawe wykonanie do tego zapięcie,ach młoda szybko by mi je podebrała..

    OdpowiedzUsuń
  3. Są prześliczne ... Ty to masz jednak dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, delikatne, przydałyby się....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są i takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne 😊 lubię takie bransoletki ale ze względu na uczulenia nie noszę. Ale moja Tosia powiem szczerze że uwielbia. Dostała jedną od Cioci i od razu przypadła do gustu i na szczęście nie uczula

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bransoletki.Te są naprawdę wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. calkiem ciekawa ta branzoletka mi sie podoba Ewelina tkacź

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniejsza ta z serduszkiem, choć wszystkie są fajne, to jednak ta z serduszkiem taka wyjątkowa i subtelna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wykonane, takich jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne!!! Też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za bransoletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podobają mi się może to kwestia gustu na szczęście panie tutaj takie noszą

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię bransoletki, są subtelną ozdobą kobiecej dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletki Bizuteria- nigdy za wiele,szczególnie jak się ma córkę. Przesliczne wyroby

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne, jestem przysłowiową sroką i uwielbiam bransoletki pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie się prezentują :) choć ja nie noszę bransoletek, te chyba bym nosiła z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń