piątek, 18 marca 2016

Lolita Accessories Łańcuszki - OPINIA

Zapraszam na opinie o łańcuszkach, jakie otrzymałam od Lolita Accessories.





Do testów otrzymałam trzy łańcuszki z różnymi zawieszkami – serduszko z białymi kamyczkami, złote serduszko oraz nieskończoność.                           

Łańcuszki są ładne, w kolorze złota. Są średniej długości, co moim zdaniem jest dużą zaletą, ponieważ nie uciekają mi pod ubraniem a jednocześnie nie mam wrażenia, że zaraz mnie uduszą.

Zawieszki są ładne i solidne, nie odczepiają się.

Całość prezentuje się ładnie i delikatnie. Zdecydowanie są uniwersalne, pasują do każdego zestawu ubrań, no może po za domowym dresem.

Kolejny plus według mnie to fakt, że łańcuszki nie odpinają się.

Jeśli chodzi, o jakość to łańcuszki po jakimś czasie śniedzieją. U mnie zaczął po około miesiącu codziennego chodzenia (testowałam specjalnie jeden nie na zmianę). Czy to duża wada? Moim zdaniem nie duża, ponieważ wystarczy trochę sody oczyszczonej i stara szczoteczka do zębów, aby przywrócić stan idealny.

Osobiście bardzo je polubiłam i mimo drobnej wady uważam, że są warte polecenia J.







Zalety:
·      Ładne.
·      Łańcuszki średniej długości.
·      Nie odpinają się.
·      Zawieszki nie spadają.









Wady:
Nie dużą jest fakt, że po około miesiącu codziennego chodzenia śniedzieją.




Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Lolita Accessories oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Sliczne zwłaszcza znak nieskonczonośći

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się,uwielbiam taką delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie lubię za długich albo za krótkich łańcuszków - myślę, że te są w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są, a teraz i bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny pasuje do wielu strojow Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się,uniwersalne i do tego skromne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nosić takiej biżuterii nie mogę, ale prezentowana jest prześliczna :) Zwłaszcza ta z nieskończonością

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam fajne.Kilka sztuk zapewne sie przydadzą..

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mój styl, ale jeśli komuś się podoba to dlaczego nie

    OdpowiedzUsuń