środa, 30 marca 2016

GRAiMY Gra Planszowa „Lokomotywa” - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze planszowej „Lokomotywa”, jaką otrzymałam od firmy GraiMy.



Gra została opracowana na podstawie znanego wiersza Juliana Tuwima pt. ”Lokomotywa„. Polega na odkrywaniu kartoników i zbieraniu tak, aby ułożyć lokomotywę. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku, 4+ ale moim zdaniem i dużo młodsze będą miały z niej wiele przyjemności tylko zamiast grać będą sobie układać kartoniki.

Jest solidnie wykonana, kartoniki są grube, nie niszczą się, nie wyginają.

Grafika na kartonikach jest bardzo ładna, o intensywnych kolorach.

W instrukcji znajdziecie nie tylko zasady, ale również wiersz, który można dziecku poczytać.


Moim zdaniem gra jest doskonałym pomysłem na spędzenie wspólnego popołudnia całą rodziną, polecam.





Zalety:
·      Na podstawie znanego wiersza.
·      Łatwe zasady.
·      Solidna.
·      Śliczna grafika.
·      Wiersz w instrukcji.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę GRAiMY.

22 komentarze:

  1. Świetna! A lokomotywa jak to moja córeczka mówi ciuch ciuch to ulubiony pojazd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak może to jest alternatywa d;la tych "wrzeszcących" zabawek cicha fajna do układania i co najważniejsze kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  3. no idealna do układania w prawidłowej kolejności,takie książeczki bardzo ale to bardzo lubimy,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. gry wracają teraz do łask, oczywiście planszowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chetnie bym chciala ta gre dla synka ale bylo by radosci Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wow ! Ja chcę ja :) Gra musi być rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci bardzo lubią wiersz "Lokomotywa", gdyż podczas czytania można wydawać wiele dźwięków i przy tym świetnie się bawić. A gra? Właśnie byłem ciekawy jej opinii jak tylko widziałem przegląd poczty- i nie myliłem się, warta zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako dziecko lubiłam wiersze Tuwima :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się nigdzie jeszcze z tą grą ... hmmm bardzo ciekawa alternatywa na deszczowe dzionki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna gra :) moja Aga uwielbia planszówki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek lubi gry ale jeszcze potrafi niszczyć niestety Np.jak chce powycinac to bierze co ma pod ręką Ale propozycja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna słyszałam o niej, ale nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa gra.Zupełnie inna i myślę,że spodobała by się dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie można pobawić się z dzieckiem,dla nas jeszcze za trudna

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna do wspólnej zabawy z dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super Osi by sie spodobała bo ma teraz fioła na punkcie ciuchci i pociągów pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam gry planszowe do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń