środa, 16 marca 2016

BEYER - żuj zdrowo FIRE BULL - OPINIA

Zapraszam na opinię o gumach do żucia FIRE BULL, jakie otrzymałam od firmy BEYER - żuj zdrowo.




FIRE BULL to nie są zwykłe gumy do żucia, ich zadanie to dodanie energii i według mnie spełniają je doskonale.

W ich składzie znajdziemy kofeinę, taurynę, L-karnitynę i paprykę chili, dzięki którym zwiększa się koncentracja, poprawiają czynności mózgowe. Gumy doskonale zdają egzamin podczas nauki (sprawdzane na licealiście) zwiększa wydajność organizmu w czasie wysiłku fizycznego. Ponadto usuwają zmęczenie, przyśpiesza metabolizm i polepsza nastrój, co mi się zdecydowanie podoba, szczególnie ostatnio, gdy w domu wszyscy chorzy i muszę mieć dużo więcej energii.

W opakowaniu znajdziemy 6 gum. Osobiście żuję jedną, max dwie na dobę, więc opakowanie starcza na min 3 dni. Listek jest nie duży można mieć go zawsze przy sobie.

Smak mają bardzo dobry, nie za ostry, lekko miętowy.

Energia w gumach do żucia – moim zdaniem świetne rozwiązanie i polecam.





Zalety:
·      Smaczne.
·      Dodają energii.
·      Wspomagają koncentrację.
·      Świetnie zdają egzamin podczas nauki.
·      Nieduże opakowanie.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  BEYER - żuj zdrowo oraz na FB.


Gumy FIRE BULL znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Próbowałam,niestety nie przypadły mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było żadnych efektów nawet Smak nieciekawy

      Usuń
  2. Oj mam tzn mąż sobie zakosił akurat :) zapytam go jak na weekend wróci czy próbował i jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. No popacz popacz nawet tego nie wiedziałam ... koniecznie trza będzie wypróbować ... a dziś wagon by się ich przydał ...

    OdpowiedzUsuń
  5. energia z gumy do żucia brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam :) Miałam i doceniam ich właściwości

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna guma a tyle korzyści ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Papryczka chili w składzie trochę mnie przeraża.Ale są smaczne więc warto skusić się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na niektóre dni przydałby się taki zastrzyk energii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastrzyk energii zawsze wskazany!

    OdpowiedzUsuń
  12. malo zuje gum jakos niejestem zwolennikiem ale opinia fajna Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. kofeinę, taurynę, L-karnitynę i paprykę chili kurcze ale fajny skład -to muszę ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydalyby mi się tylko nie lubię chili

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydalyby mi się tylko nie lubię chili

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nie działały wcale Żadne z pięciu rodzajów

    OdpowiedzUsuń