czwartek, 24 marca 2016

Artepoint.pl Foto ramka kwadratowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o Foto ramce kwadratowej L25, jaką otrzymałam od firmy Artepoint.pl.








Ramka jest kwadratowa z białym passepartout oraz srebrną ramą. Całość bardzo ładnie się prezentuje i pasuje do każdego wnętrza.

Wykona jest z poliestyrenu z wysokiej, jakości okleiną importowaną z Włoch. Jest bardzo solidna (spadła mi na podłogę z dość dużej wysokości i nic się jej nie stało).

Dostępna jest w kilku rozmiarach, co sprawia, że każdy może kupić taką by zdjęcie pasowało.

Moim zdaniem jest ładna i solidna, polecam.








Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Pasuje do każdego wnętrza.
·      Różne wielkości.








Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Artepoint.pl Twoje dekoracje wnętrz. oraz na FB.


Foto ramkę kwadratową L25 znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dekoracje,przymierzam się właśnie do mojego przedpokoju,marzą mi się ramki w odcieniach czerwieni.Świetna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska24 marca 2016 14:02

    piękna ech szkoda że nie mam gdzie stawiac

    OdpowiedzUsuń
  3. takie rzeczy tworzą klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. warto w takiej ramce zachować wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba taka rameczka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna w sam raz na ścianę w moim pokoju

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się.Prosta i przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Klastyczna a i przez to zawsze na czasie

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, lubimy ramki na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladna i stylowa ramka. Lubię srebrne

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladna i stylowa ramka. Lubię srebrne

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna Muszę kupić na zdjęcia śp.rodzicow

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ... bardziej by się zapewne przydał jakiś piękny ich komplet żeby tworzyły jedną wspaniałą całość ... świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń