środa, 3 lutego 2016

Wydawnictwo NIKO Książka pt.: „Matematyka z uśmiechem klasa 2 Zbiór zadań z matematyki” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Matematyka z uśmiechem klasa 2 Zbiór zadań z matematyki”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Niko.




Książka przeznaczona jest dla dzieci w klasie 2 szkoły podstawowej. Znajdziemy w niej zadania tekstowe z matematyki o charakterze problemowym, związane z życiem codziennym. Dzięki nim dziecko ma polubić zadania tekstowe i zdecydowanie się z tym zgadzam. Zadania są ciekawa, o różnym poziomie trudności, a Amelka z zaciekawianiem rozwiązywała kolejne. Niektóre są na tyle łatwe, że bez problemu radziła sobie sama, w innych potrzebowała, lekkiej pomocy.




Dzięki książce dziecko ma możliwość utrwalenia zdobytej na lekcjach wiedzy, co jest niezwykle ważne by nie zapomniało.

Moim zdaniem jest to książka bardzo pomocna dla każdego dziecka w klasie 2 i polecam.








Zalety:
·      Utrwala wiedzę zdobytą w szkole.
·      Ciekawe zadania.
·      Różny poziom trudności.
·      Dość dużo zadań w książce.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NIKO oraz na FB.



Książkę pt.: „Matematyka z uśmiechem klasa 2 Zbiór zadań z matematyki” znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Mam to szczescie,ze moje dzieci z matematyką radzą sobie i lubia Dobrze,ze opisujesz te zbiory poniewaz znaleźć fajną i zrozumiałą książkę nie łatwo dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie obejrzę się jak Tosia pójdzie do szkoły :) Co prawda ja zawsze lubiłam matematykę ale coś mi się zdaje, że Tosia po tacie jest humanistką.
    A książeczka świetna! W razie W jakby Tosia miała opory to nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna od września nam się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. my już mamy 4 klase, ale widze ze bardzo fajna i przydatna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydawnictwo ma książki edukacyjne dla dzieci w różnych klasach :)

      Usuń
  5. Super my szkołę mamy dopiero przed sobą bo córcia 4 latka ale już warto wiedzieć co jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne przyda się jak moja małolata będzie szła do szkoły, na razie mamy jeszcze na takie cudeńka czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas jeszcze za wczesnie ale zbieram opinie na przyszlosc

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podoba napewno chetnie siegniemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa dla kazdego uczniaka a wydawnictwa nieznam niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna książeczka :) zapewne utrwala wiedzę i pozwala, by polubić matematykę

    OdpowiedzUsuń
  11. Książeczka jest bardzo przydatna i rzeczywiście matematyka nie musi być nudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No moja Żabka za mała jeszcze do tej książeczki, ale wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna, przejzysta, mnóstwo ciekawych zadań

    OdpowiedzUsuń
  14. matematyka z uśmiechem i dziecko nie zrazi się do trudnego przedmiotu szkolnego

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego gdy ja się uczyłem nie było takich fajnych książek, z pewnością nauka matematyki poszłaby mi lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olisia jeszcze za mala na taką książke ale zapamietam na przyszlosc.

    OdpowiedzUsuń