sobota, 27 lutego 2016

Wydawnictwo Kaktus Książka pt.: „ABC moich uczuć” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ”ABC moich uczuć”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.



Moim zdaniem książka doskonale zda egzamin zarówno dla nastolatek jak i dla osób dorosłych. Znajdziemy w niej zadania kreatywne dotyczące związków oraz rozstań. Zadania są ciekawe i zdecydowanie można się na nich „wyżyć”, co wpływa na poprawę nastroju.





Książka zawiera aż 142 strony, co daje nam wiele godzin „wyżywania” się na jej kartkach.


Według mnie książka jest doskonałym pomysłem na pozbycie się negatywnych emocji, spojrzenie na zakończony związek pod innym kątem. Polecam.








Zalety:
·      Dużo kreatywnych zadań.
·      Pozwala się „wyżyć”, pozbyć negatywnych emocji.
·      Dla nastolatki oraz kobiety dorosłej.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Oj kochana to coś dla mnie często tłumie w sobie uczucia a jak mam wyrzucić to brak słów w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o coś nowego, fajnie że można pisać i wyrażać swoje myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm bardzo ciekawe rozwiązanie ... wiadomo nie od dziś, że warto przelewać swoje spostrzeżenia na papier ;) super

    OdpowiedzUsuń
  4. na wyżycie się ja wybieram bieganie ale dla innych osób może to być fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe,hmmm nawet sama bym przygarnęła i wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa :) powiem szczerze, że za pewne z nią byłyby ciekawy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ksiazeczka dla ciut starszego dziecka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. ABC uczuć na wyżycie :) fajneee

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja.Nigdy takiej książki w rękach nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. W ostatnich latach powstało wiele książek o tematyce miłosnej. Takie książki ułatwią wkroczyć młodzieży w dorosłe życie, zrozumieć sens związku i miłości i fakt -można się wyżyć przelewając swoje myśli i uczucia na papier!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię takich książek,zupełnie nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ksiazka, mialam kiedys podobna z innego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna i zachęcająca do własnej twórczości

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem nastolatką, ale chętnie weszłabym w posiadanie takiej książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo coś dla mnie po ostatnim rozstaniu napisałam list aby sobie ulżyć i wyszło mi 36 stron

    OdpowiedzUsuń