niedziela, 21 lutego 2016

Syntex Skarpetki bawełniane kolorowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach bawełnianych kolorowych, jakie otrzymałam od Syntex.




Skarpetki znajdziemy w rozmiarach od 29 do aż 42, a to sprawia, że mama i córka mogą mieć takie same J.

W ich składzie znajdziemy - Elastan 2%, Polipropylen 8%, Bawełna 72%, Poliamid 18%. Taka duża zawartość bawełny sprawia, że stopa się nie poci, a dodatek elastanu, że doskonale dopasowują się do stopy.

Skarpetki mają ciekawy wzór w kolorowe paski. Taki wzór zdecydowanie pasuje zarówno dziewczynce jak i nastolatce oraz kobiecie dorosłej.

Są bardzo dobrej, jakości, nie rozciągają się ani nie kurczą. Po wielu praniach nadal wyglądają jak nowe, nie straciły intensywności kolorów, nie zmechaciły się.

Według mnie są świetne i zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Dostępne od rozmiaru 29 do 42.
·      Ładne.
·      Wygodne.
·      Nie mechacą się.
·      Nie uciskają.
·      Nie powodują pocenia się stopy.








Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Syntex oraz na FB.


Skarpetki bawełniane kolorowe znajdziecie  TU.

25 komentarzy:

  1. świetne, duzy atut to fakt, że nie mechacą się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki, ważne że wygodne

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne u mnie córci jak i ja potrzebujemy dobrych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, ale bałbym się, że w przyszłości skarpetki by mi synek podbierał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak będzie jak mniej więcej zrównacie się stopami :)

      Usuń
    2. Tego się obawiam :) że pewnego dnia idąc do pracy będę musiał przeszukiwać kilka półek by znaleźć swoje:)

      Usuń
  5. fajne pasiaste i bawelniane takie sa najlepsze Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się marzy, by mieć podobne rzeczy co Tosieńka :))
    pasiaki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie raz czytałam,że skarpetki Syntex są świetne.Podobają mi się te paseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię kolorowe skarpetki szczególnie zimą - bo poprawiają humor (choć nie zawsze pasują)fajnie że stópki się nie pocą i nie uciskają a trwałość to dodatkowy plus

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne skarpetki :) lubię takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i extra :D i tak to powinno wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze mam problem z rozciągającymi się skarpetkami, które niestety spadają z nogi. Fajnie,że są takie jakie polecasz, że trzymają się nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię jednolite kolory może dla pań te będą się podobały

    OdpowiedzUsuń
  13. To już chyba kolejne skarpety ej firmy :) fajna kolorystyka ,widać materiał solidny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry skład i co ważne nie zmieniają fasonu.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeju ale fajne z milą chexią kupie takie dla siebie i córki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupuje takie Świetna jakość

    OdpowiedzUsuń