piątek, 12 lutego 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Sałatka w stylu meksykańskim z łososiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o sałatce w stylu meksykańskim z łososiem, jaką otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.



W sałatce znajdziemy sporą ilość łososia, cebulkę, kukurydzę, fasole czerwoną. Takie połączenie z dodatkiem lekko słodkiego sosu daje bardzo ciekawy smak, który mi zdecydowanie przypadł do gustu.

Jeśli delikatnie wyjmiemy zawartość puszki na talerz, bez obaw mamy szybko smaczną przekąskę dla gości.

Ryba nie zawiera ości, co dla mnie jest ogromną zaletą, zazwyczaj te z puszki jakieś choćby w pojedynczych sztukach są, a tu ani jednej.

Smaczna i doskonała dla niezapowiedzianych gości, moim zdaniem warto ją mieć w lodówce i polecam.







Zalety:
·      Smaczna.
·      Dużo łososia bez ości.
·      Doskonała gdy mamy niezapowiedzianych gości.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o.

20 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie, nie znoszę gdy sa ości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uwielbiam ryby z puszki ale często są w nich ości czego już nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam, ale produktu z łososiem nie próbowałam 😁 to najwyższy czas spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie, i łososia i kukurydzę musi być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie, i łososia i kukurydzę musi być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam,ogólnie smakuję się w makreli w sosie pomidorowym,ale ta meksykanka wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na postne piąteczki będzie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojej mamie bardzo smakuje a wnuczek podbiera jej ten sosik polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. takiego jeszcze niepróbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię rybki zwłaszcza łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam łososia ale w takiej postaci jeszcze nie jadłam.
    Aż na samą myśl ślinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłam łososia w takim połączeniu.Muszę się koniecznie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo smakowicie, na pewno się skuszę i kupie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda apetycznie, lubię takie sałatki szczególnie z łososiem lub makrelą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o takiej sałatce nie słyszałam nawet :P ale apetycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe smaki myśle że mi sałatka przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem łańcuchem. Jadłam taki przysmak. Mmm.. Będę szukać w sklepie

    OdpowiedzUsuń