niedziela, 28 lutego 2016

Niestworzone.pl Poduszka z nadrukiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o poduszce z nadrukiem, jaką otrzymałam od firmy Niestworzone.pl.





Naszą poduszkę zdobi wizerunek Elzy z Krainy Lodu. Przyznam szczerze, że miałam problem z dostarczeniem zdjęcia, jakości na tyle dobrej by ładnie się prezentowało i tu z pomocą przyszła mi pani, która odbierała zamówienie. Bardzo miła i pomocna, w szybki sposób znalazła i podesłała kilka zdjęć do wyboru. Wspominam o tym, ponieważ uważam, że taka pomoc podczas zamówienia jest bardzo miła i zachęca nas abyśmy wracali.

Poszewka jest zasuwana na suwak, można ją ściągnąć, co zdecydowanie ułatwia pranie. Prana w pralce, w temperaturze 40 stopni 5 razy i pozostaje jak nowa. Obrazek nie popękał, kolory nie zblakły, nitki nie popuszczały.


Podusia była dość intensywnie testowana i bardzo mile zaskoczył mnie fakt, że nie „ubiła” się. Przyzwyczaiłam się, że po tygodniu z moimi dziećmi poduszki stają się płaskie, a ta nie, wypełnienie jest dokładnie takie, jakie było na początku.


Zarówno poduszka jak i poszewka wykonane są z poliestru.

Poduszka ma wymiary - 40x40x15cm, jest nie za duża, Amelka lubi na niej odpoczywać np. podczas oglądania tv, jest również świetną ozdobą.

Śliczna, wygodna i doskonałej, jakości, zarówno ja, jaki i jej nowa właścicielka polecamy J.






Zalety:
·      Śliczna.
·      Poszewka ściągana, można prać w pralce.
·      Z nadrukiem nic się nie dzieje (kolory nie blakną, nie rozrywa się).
·      Wypełnienie nie „ubija” się.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Niestworzone.pl oraz na FB.


Poduszkę z nadrukiem znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. pięknie wygląda córcia była by zachwycona gdyby taką miała ale ze świnką Peppą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że wypełnienie konkretne bo większość po krótkim stosowaniu jest do d... Fajny bajkowy motyw.

    OdpowiedzUsuń
  3. super bo można wybrać dowolny nadruk dla naszych dzieci i nic sie z nim zlego nie stanie

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się prezentuje ta podusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda jedynie że jest biała ale dostępne pewnie i inne kolorki, duży plus za dobre wypełnienie które nie flaczeje zbyt szybko

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne polecam mamy podobne tylko jeszcze z imieniem. Corka sie podobaja☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się poduszeczka bo to idealny pomysł na wyjątkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu dobrze napisałaś miły kontakt sprawia ze z chęcią się powraca. A poduszka świetna. Elza fajna i dobrze ze zawsze taka sama 😊 a kształt, że nie robi się plaska to wszystko sprawia ze chcę się ja mieć

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna poduszka! To fakt, szkoda ,że biała, ale jeśli nic się nie dzieje to i ten kolor nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna podusia wzor tez ladny choc wole inne ale kazdy ma swoj gust ja patrze pod kontem synka fajnie ze sid niezbija warta uwagi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy pomysl na podusie ze zdjęciem, chcialam takie zamowic dla babci i dziadka ale nie znalazlam dobrej firmy teraz juz wiem gdzie zamowic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elza wymiata :) Rewelacyjna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna poduszeczka. Dzieci takie cuda uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to bym sobie taką zamówiła z jakimś przystojniakiem. W końcu byłoby kogo tuli w nocy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli po praniu nic się nie dzieje to super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest to w sumie nic innego jak termo transfer taki sam jak jest na znakowaniu odzieży. Bardzo fajnym pomysłem jest grawerowanie laserowe np. na trofeach lub dyplomach https://www.maxsc.com.pl/grawer/trofea-dyplomy które na pewno mają dużo większą wytrzymałość niż tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno takie rzeczy mogą się przydać i najfajniejsze jest to, że właśnie różnego rodzaju gadżety reklamowe są bardzo popularne. Jeżeli chodzi o mnie to ja całkiem niedawno zamawiałam torby bawełniane z logo https://mediadesign.pl/torby-bawelniane-z-logo i to była bardzo mądra decyzja.

    OdpowiedzUsuń