czwartek, 25 lutego 2016

Lolalo Spodnie dresowe - OPINIA

Zapraszam na opinie o „luzackich” spodniach, jakie otrzymałam od Lolalo.


Spodnie są wykonane z dresówki. 

Posiadają dwie kieszenie, a przy jednej z nich zamek oraz aplikacja z Minionkami, które obecnie są bardzo modne.




W pasie znajdziemy dość szeroką gumkę, która nie uciska brzuszka a jednocześnie dość solidnie trzyma spodnie na miejscu.


Ściągacze na nogawkach są zawijane, co sprawia, że spodnie „rosną” wraz z dzieckiem, czyli można je odwinąć, gdy trochę podrośnie.



Spodnie są bardzo wygodne, nie krępują ruchów dziecka, można w nich śmiało skakać biegać i robić wszystko to, na co dziecko ma tylko ochotę.





Młody wygląda w nich uroczo, na zdjęciach ma bluzę do kompletu, o niej mogliście poczytać wcześniej. Polecamy.








Zalety:
·      Modne.
·      Wygodne.
·      Z zawijanymi ściągaczami.








Wady:
BRAK





Moja opinia – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Lolalo.

24 komentarze:

  1. Oj wygląda bosko aż mam ochotę zakupić ale w tym miesiącu już limit przekroczyłam :) poczekam do marca

    OdpowiedzUsuń
  2. super, komplet idealny, a spodnie wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i mamy spodnie to tej świetnej bluzy :) Są rewelacyjne nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie sa sliczne ksawrery wyglada genialnie w nich fajnie ze maja sciagacze ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne spodnie, ładny fason

    OdpowiedzUsuń
  6. A co to za Muminek wychodzi z kieszeni? :) Są bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :)a ten kieszonkowy minionek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komplecik macie i z super modnymi minionkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny zestaw ... normalnie szokłam ... moja córcia nawet by się z takiego ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bajeranckie są te spodnie mój Miki żadnych białych nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda rewelacyjnie :D uwielbiam dzieciom kupować rzeczy z dresówki mój synek na mim weselu miał garniturek z dresówki, również cudny a przede wszystkim wygodny

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie zapraszam na strone Lolalo
    https://www.facebook.com/lolalo.Art/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne spodnie do kompletu :) A dzięki tak długiego ściągacza, starczy na dłużej, dla mniejszego dziecka podwijamy, a starszy ma puszczone luzem- bardzo fajne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie sie prezentuje młody człowiek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się spodnie.Białe dresówki dla chłopca nie są często spotykane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Fajnie, że nie cisna w brzuszek i ze mozna podwinac. Ciekawe czy są w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie się prezentują tylkk kolor nie dla mojej córki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubimy takie spodnie. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń