środa, 3 lutego 2016

Kosmetyki Bond Seria speedmaster Pianka do golenia - OPINIA

Zapraszam na opinię o piance do golenia speedmaster, jaką otrzymałam od firmy Bond.




Pianka ma właściwości żelu, a dzięki temu jej aplikacja jest dużo prostsza.

Maszynka ma doskonały poślizg, golenie jest proste nie zależnie czy robi to mąż na twarzy czy ja mu podbieram. Zacięć nie ma prawie wcale (a jak się nie jest tak zdolnym jak ja nie będzie ani jednego J).

Zapach ma męski, delikatny, na skórze pozostaje dłuższy czas.

Pianka jest bardzo delikatna dla skóry, nie powoduje uczuleń czy podrażnień.

Po goleniu skóra jest miękka i delikatna, a także nawilżona, co mężowi bardzo przypadło do gustu.

Zarówno mąż jak i jak gdy mu podbieram jesteśmy z niej zadowoleni. Polecam i to nie tylko dla mężczyzn J







Zalety:
·      Nie podrażnia.
·      Golenie bez zacięć.
·      Nawilża.
·      O właściwościach żelu.
·      Łatwa aplikacja.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Bond oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. fajna, bardziej dla mnie, ja częściej używam niż mąż😃😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym podbierała jak dobra a co Dobrze czytać takie opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj może zakupię na walentynki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bond,bond i jeszcze raz bond, :) tego co słyszałam i widziałam,świetnie sprzedaje się na rynku. JAk widać dawne kosmetyki powracają z ogromną świeżością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no daje rade mezowi by spasowala na pewno

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym podbierała :) zapewne aplikacja żelu jest lepsza niż pianki. Fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że jest taka pianka - muszę kupić swojemu i też będę mu podbierała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie pachną kosmetyki Bonda

    OdpowiedzUsuń
  9. pianka w żelu :)) fajne :) i nie podrażnia- to muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,że pianka nadaje się również do skóry kobiecej.Z chęcią z mężem przetestujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mężczyzna nie przepada za piankami woli żele, ale myślę że ta przypadłaby mu do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej serii kosmetyków bonda nie znam lubie ich pianki spróbuję tej

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo mój mąż póki co używa praktycznie jednej pianki, jakoś inne mu nie pasują, ale ta ma pozytywną opinię, więc może i mu kupię następnym razem...a jak się nie spodoba to ja z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej serii mąż jeszcze nie miał, ciekawa może zakupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pianki mojego męża też używamy wspólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pianka to to, co żona mi podbiera :) ale forma żelu bardzo ułatwia golenie, a że jeszcze ma właściwości nawilżające i nie podrażnia to muszę przyznać,że chętnie wypróbowałbym Bonda bo jest on stworzony dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mąż ostatnio ją testowal i byl bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń