poniedziałek, 15 lutego 2016

Angielska MODA KARKO Spodnie MISS FLORI - OPINIA

Zapraszam na opinię o spodniach MISS FLORI, jakie otrzymałam od sklepu Angielska MODA KARKO.






Spodnie wykonane są z jeans, a ich skład cotton 80% poliester 18% elastan 2%. Doskonale się układają, nigdzie nie uwierają, nie uciskają.

W kolorze jasno niebieskim, który uwielbiam.

Na kieszeniach znajdziemy wzorek, który je dodatkowo uatrakcyjnia.


Ładne, modne i wygodnie zdecydowanie warte polecenia, jak również zakupy w całym sklepie gdzie znajdziecie odzież nową (jak spodnie) oraz używaną.








Zalety:
·      Ładne.
·      Wygodne.
·      Solidne.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na allegro oraz FB Angielska MODA KARKO.

21 komentarzy:

  1. Extra ... Mogłaś też dać zdjęcie jak Ty się w niej prezentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoich zdjęć nie daje może kiedyś Wam powiem dlaczego ale puki co nie :)

      Usuń
    2. Aniu tak naprawde fotka z jeansami na Tobie bylaby tylko podgladem. Bo to co na Tobie wygląda świetnie bo np. Masz filigranową figurę dla mnie babeczki z bioderkami np. By nie pasowały, bo aplikacja na pupce by ja jeszcze pilowieksxyla

      Usuń
  2. fajne proste jeansy a dodatek elastanu na pewno sprawia że świetnie leżą

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY MATERIAŁ,KOLOR JEDEN Z MOICH ULUBIONYCH,TYLKO NOGAWKI ZA SZEROKIE DLA MNIE. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie wyglądają bardzo fajnie, a wzorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny, ale wolę rurki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak sprawdzą się w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor. Jeansy mają to do siebie, że pasują zarówno do koszuli, swetra czy T-shirtu są ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jeansy zawsze w modzie chociaż dla mojej figury wybieram kolory ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od bardzo dawna nie nosze jeansów, ale te wyglądają naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeansy do wszystkiego pasują te są fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. Super acz kolwiek ja nie mam przekonania do jeansow

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne spodnie a i sklep szczerze polecam. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten sklep Jest wybór i cenowo rewelacja

    OdpowiedzUsuń