wtorek, 23 lutego 2016

Angielska MODA KARKO ATMOSPHERE stal długi tunikowy sweter z golfem wiązany - OPINIA

Zapraszam na opinie o ATMOSPHERE stal długi tunikowym swetrze z golfem wiązanym, jaki otrzymałam od sklepu Angielska MODA KARKO.


Sweter wykonany z dzianiny. Jego skład to - akryl 80% wełna 10% poliester 10%.

Jest solidny, nie rozciąga się, nie mechaci. Mimo, że był używany, gdy go otrzymałam wygląda jak nowy, bez najmniejszych śladów używania, w stanie idealnym.




Kolor to coś pomiędzy srebrnym, szarym, a stalowym. Moim zdaniem bardzo ładny.

Jest bardzo cieplutki, posiada golf, idealnie zdawał egzamin w zimowe dni.



Długości tuniki, można go śmiało nosić zarówno do leginsów jak i do spodni.


Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam zakupy w sklepie Angielska MODA KARKO, stan ubrań jest dokładnie taki jak w opisie J.







Zalety:
·      Stan zgodny z zapewnieniami sklepu.
·      Ładny.
·      Nie mechaci się, nie rozciąga się.
·      Cieplutki.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na allegro  Angielska MODA KARKO oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Toba mam od nich płaszczyk :) szkoda że mało okazji by go założyc mam

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki delikatny, pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ścieg :) całość ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i pasuje do elegantszych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale delikatny musi być,bynajmniej tak wygląda na zdjęciach,super,kolorek też fajny..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tuniki, tylko szkoda, że tyle akrylu w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały,bardzo mi się podoba i ten świetny jego kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny wzor tego sweterka kolor tez mi sie podoba Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygląda pewnie dobrze też się nosi

    OdpowiedzUsuń
  10. liczny sweterek a sklep bardzo lubie :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajć Jak ja uwielbiam takie ciuszki Piękny jest

    OdpowiedzUsuń