czwartek, 4 lutego 2016

Active Plast Plastry na odciski z kwasem salicylowym - OPINIA

Zapraszam na opinię o plastrach na odciski z kwasem salicylowym, jakie otrzymałam od Active Plast.





Według producenta plastry są skuteczne na odciski, nagniotki i modzele. Mama, która je testowała na odciskach zdecydowanie potwierdza ich skuteczność. Sprawdzała na odciskach „starych” i „świeżych”. Przy tych pierwszych plastry odciski się zmniejszyły, mama odczuła dużą ulgę. Natomiast odciski „świeże” zniknęły całkowicie.

W opakowaniu znajdziemy 6 plastrów jednorazowego użycia. Są samoprzylepna, nie odklejają się, nie powodują uczuleń czy odparzeni.

Mama jest bardzo zadowolona z efektu, jaki otrzymała i zdecydowanie poleca.





Zalety:
·      Skuteczne.
·      Nie odklejają się.
·      Nie odparzają, nie podrażniają.




Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Active Plast oraz na FB.

Plastry na odciski z kwasem salicylowym znajdziecie TU.

27 komentarzy:

  1. oj przydałyby się nieraz takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra rzecz choć muszę przyznać że nie mam problemów z odciskami . Zwykle łatwo się pozbywam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbednik w terebce każdej kobiety.I w domowej apteczce również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do butów pełnych jak znalazł 😊 mają fajny kształt 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super :) chyba by mi się przydały...mam problem ostatnio z odcikami

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos dla mnie chbetnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne i przydatne dla osób z problemem stóp

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jak znalazł :) idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. plastry sie przydadza na rozne odciski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strzał w 10-tkę bo właśnie jestem w potrzebie,he he he dobre :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu zawsze dajesz 10/10 dla mnie to bez semsu. Czyli szysko co testujesz jest idealne? Czy to jakas reklama dla tych marek ze je tak ocenisz? Nie rozumiem twoich opini, nie sa konstruktywne.. Nigdy nie ma minusow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś jest nie tak od razu Ania pisze o tym w swoich opiniach.Widocznie jesteś tutaj zbyt krótko bo piszesz coś czego nie ma miejsca.

      Usuń
    2. Popieram Zdzisławę, Musi Pani być od niedawna, są też opinie z mniejszą ilością punktów jak i nawet takie które Ania nie poleca.

      Usuń
    3. to zapraszam do głębszego zapoznania się z opiniami bo widocznie nie czytasz ich ponieważ po 1 wybieram produkty które wydają mi się dobre więc rzadko jest klapa ale nie wszystkie mi odpowiadają i często się zdarza że nie są 10\10 po za tym nikogo nie trzymam na siłę skoro się nie podoba wcale nie trzeba zostawać i czytać :)

      Usuń
    4. Ja juz widzialal inne oceny niz 10/10 wiec jak widac nie wszystko jest idealne

      Usuń
    5. popieram przedmówczynie, nie każda opinia jest 10/10

      Usuń
  12. Dla mnie najważniejsze jest to,ze się nie odklejają.Niestety czasem zdarza mi się mieć odciski więc to mój niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze wiedzieć, że jest coś dobrego na odciski choć przyznam, że na razie nie mam takiego problemu

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj czasem booli. Takie plastry to miod na odciski

    OdpowiedzUsuń
  15. i mężczyzną zdarzają się obtarcia :) Dlatego kupię i będę trzymać w apteczce w samochodzie :) by żona nie podbierała :P
    OK- zostawię Jej jedną sztukę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. plastry na różne że tak napiszę dolegliwości muszą być w każdej apteczce obtarcia są częste

    OdpowiedzUsuń
  17. w domu zawsze trzeba mieć plastry, gdyż każde buty, czy to szpilki, adidasy czy trapery mogą obetrzeć, a przezorny zawsze ubezpieczony

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są, miałam je kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cos idealnego i potrzebnego dla wiekszosci kobiet dla mnie rowniez.

    OdpowiedzUsuń