piątek, 8 stycznia 2016

Wydawnictwo Liwona Książeczka pt.: "Słówka i słufka" Julian Tuwim - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Słówka i słufka" Julian Tuwim, jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.



W książce znajdziemy aż 46 wierszy Juliana Tuwima. Część z nich jest bardzo znana jak np. Abecadło, inne mniej znane jak np. Taniec.




Książka jest w formie kieszonkowej, a więc bez problemu możemy ją zabrać w drogę i mieć zajęcie dla dziecka np. podczas czekania na wizytę u lekarza.

Ilustracje duże, zajmują większą część strony. Są ładne, dzieci oglądają z ochotą.


Książka jest klejona i szyta, posiada twardą okładkę, a to wszystko sprawia, że jest solidna.


Moim zdaniem jest to kolejna świetna propozycja wydawnictwa Liwona i z przyjemnością polecam.







Zalety:
·      Solidna.
·      Zbór aż 46 wierszy Juliana Tuwima.
·      Ładne, ciekawe ilustracje.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Liwona oraz na FB.


Książkę pt.: "Słówka i słufka" Julian Tuwim znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. oj już mi się podoba a jak ma podwójne zabezpieczenie na grzbiecie to tylko na + zwykle książki albo sa klejone albo na zszywki , które dla dzieci nie stanowią problemu i szybko je niszczą

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydawnictwo nam juz znane Jakość wciąż a ta sama Cieszy mnie to Jak rowniez to,że zachęca do czytania

    OdpowiedzUsuń
  3. rymowaneczki z tak maleńkiej książeczki na pewno umilą długie kolejeczki (np. u lekarza )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książeczki,wszelkiego rodzaju rymowanki,poprzez zabawę można świetnie się uczyć.Dla mnie super ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książeczka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wierszyki Tuwima a taki kieszonkowy egzemplarz to zawsze można nosić w torebce i przy zlym humorku poczytać 😊 i uśmiech piwraca

    OdpowiedzUsuń
  7. Do ksiazeczek tego wydawnictwa niemusisz mnie namawiac sa poprostu genialne szkoda ze nie da sie miec kazdej

    OdpowiedzUsuń
  8. super i jaka kolorowa to coś dla nas

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczość Tuwima to podstawa na języku polskim.Warto zapoznać się z kolejnymi Jego dziełami z pewnością dzieciom to posłuży i to nie tylko na deskach szkolnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa pozycja dla naszych maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim dzieciom czytaliśmy już od zarodka i nadal czytamy i każda pozycja książkowa dla Nich jest dla mnie ważna.
    Jak już kiedyś napisałem w jednym z komentarzu do opinii -warto czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taka książeczka musi sie znaleźć w domowej bibliotece każdego dziecka coś dla małego i starszaka

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiałam Tuwima jak byłam mniejsza :) Abecadło to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że bardzo ciekawa książka i na pewno ja kupie Olisi. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna solidna książka, ze znanymi wierszykami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, polska klasyka, fajnie mieć taką ksiązkę w domu i uczyć dzieci takich wierszy
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiamy czytać książki

    OdpowiedzUsuń
  18. wiersze Tuwima są super :) a książeczka rewelacja, taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń