środa, 13 stycznia 2016

Wydawnictwo Liwona Kolorowanka wodna "Zwierzęta na wsi" - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance wodnej pt.: „Zwierzęta na wsi”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.





Kolorowanka wodna świetnie nadaje się dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z malowaniem, chociaż nie tylko, starsze też znajdą w jej kolorowaniu wiele przyjemności i wspaniałą zabawę. Do jej pokolorowania wystarczy pędzelek i woda, gdy dziecko dotknie wilgotnym pędzelkiem rysunek nabierze kolorów.

Rysunków jest dość sporo, więc zajęcie dla dziecka na długie godziny.

Kartki są grube dzięki temu, gdy dziecku nabierze się trochę więcej wody nic złego się nie dzieje.

Każdy rysunek jest podpisany, więc dodatkowo starsze dziecko może ćwiczyć literki.

Moim zdaniem kolorowanka jest świetną propozycją zarówno dla malucha, jak i dla starszego dziecka i zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Wystarczy pędzelek i woda, aby rysunki nabrały kolorów.
·      Dużo stron.
·      Grube, solidne strony.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.


Kolorowankę wodna. Zwierzęta na wsi. Znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. wyglada kuszaco :) moje dzieci uwielbiaja kolorowac

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej wygląda świetnie inna niż normalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne Takie czary mary I bez farbek to tez ciekawe Nie bedzie jak to u nas rozlanych farb na podlodze

    OdpowiedzUsuń
  4. Malowanki wodne są super :) moja Agatka przerobiła ich całą mase:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubimy jak synek był mniejszy też takie mieliśmy fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowanki wodne są świetne la maluchów, my też kiedyś takie mieliśmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale kolorowanki wystarćzy woda i mamy swietna zabawe kolory same powstaja

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde bardzo ciekawe chyba kupie Olisi. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z wodną kolorowanką,moja Wiktora zapewnie świetnie by się bawiła,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna, a od jakiego wieku jest polecana?
    Bo szukam czegoś dla rocznej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zwierzątku, super że ma grubsze kartki, to ważne przy małym dziecku i ostrych kredkach
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna książeczka, musimy kupić naszej córce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa propozycja na spędzanie czasu z dziećmi :) 100 % jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Następna ciekawa propozycja wydawnictwa Liwona :) Idealna by dziecko wkroczyło w świat kolorowanek :) Ja tylko się boję, że woda będzie przy naszej Tosi wszędzie,ale jak nie spróbujemy to się nie przekonamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna propozycja na zabawę dla dzieci.Coś ciekawego,innego niż wszystkie popularne kolorowanki spodobają się każdemu maluchowi.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorowanka pochłonie nawet najbardziej marudne dziecko a do tego bedzie uczyło się o zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
  18. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń