piątek, 29 stycznia 2016

Wydawnictwo Literka Malowanki z naklejkami i wierszykami „ Wesołe lokomotywy” - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowankach z naklejkami i wierszykami „ Wesołe lokomotywy”, jakie otrzymałam od wydawnictwa Literka.




W tej serii malowanek znajdziemy dwie książeczki, a w każdej 16 obrazków do pokolorowania oraz naklejek do przyklejenia. Obrazki przedstawiają różne parowozy lub lokomotywy, które u góry strony są podpisane.


Na każdej stronie jest krótki, dwuwersowy wierszyk opowiadający o danej maszynie.


Z tyłu książeczek znajdziemy puzzle do wycięcia. Osobiście przykleiłam je na grubą tekturę i posłużą synkowi dłuższy czas.


Syn uwielbia pociągi, więc książeczkom jest zachwycony, polecamy.








Zalety:
·      W każdej znajdziemy 16 obrazków do pokolorowania.
·      Naklejki.
·      Krótkie wierszyki o maszynach z obrazka.
·      Każdy obrazek podpisany.
·      Puzzle na tylnej okładce.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.

Malowanki z naklejkami i wierszykami „ Wesołe lokomotywy” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. jakie fajne a do tego puzzle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj córcia byłaby zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne,naklejki,kolorowanki, puzzle, super dla dzieciaczków...Bardzo pomysłowe i praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł.
    Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł.
    Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. super książeczka, mojemu synkowi też by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna Na pewno dziecko zadowoli Mój synek także uwielbia pociągi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciuch ciuch 😊 Lubię takie książeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. wesoła lokomotywa i wesołe obrazeczki zachęcające malucha do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puzzle, książeczka -idealna zabawa z maluchem przez wiele godzin :) A lokomotywa ? Moja córeczka też uwielbia pociągi :) i z pewnością taką ciuchcią by się zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,że ta książeczka jest tak bogata w środku.Z pewnością zadowoli każdego chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój mały ostatnio ogląda wciąż Stacyjkowo to może zainteresuje go ta ksiązeczka

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna, a wierszyki to ciekawy dodatek

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe i kolorowe lokomotywy, dla miłośnika pociągów w sam raz
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  15. mamy te kolorowanki sa super. Olisia je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała, piękne kolory, rewelacyjna dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna książeczka :) zwłaszcza to, że ma naklejki :) dzieciaki uwielbiają tego typu książeczki

    OdpowiedzUsuń