sobota, 9 stycznia 2016

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: Sisters „Będzie zabawa” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: Sisters „Będzie zabawa” tom 2, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Drugi tom opowieści o dwóch siostrach, które przeżywają fajne przygody, dokuczają sobie nawzajem, ale gdy trzeba jedna za drugą stanie murem. Na każdej stronie jest krótka przygoda, dzięki temu dziecko może sobie czytać komiks na kilkanaście rat.

Ilustracje są śliczne, realistyczne, zachęcające do czytania.

Amelka z przyjemnością przeczytała komiks kilka razy, bardzo się jej podoba. Polecamy.










Zalety:
·      Na każdej stronie inna przygoda.
·      Ciekawy.
·      Ładne, realistyczne ilustracje.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz fanpage Galaktyka Czytelnika.


Komiks pt.: Sisters „Będzie zabawa” tom 2 znajdziecie TU

18 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie :) moja Aga jeszcze nie czyta sama, ale już zaczyna pojedyńcze słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie miec taka osobe nie tylko w ksiazeczce czy komiksie ale zyciu .warto poczytac dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałoby się mojej dwójce co prawda mam parke ale chciałabym by mimo tego że drą koty jak podrosną satawaki za sobą murem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam mała to uwielbiałam komiksy, ciekawe czy moje dzieciaki też polubią

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy po przeczytaniu Amelka nie dopytuję Cię o siostrzyczkę dla siebie? Fakt faktem, że ja z siostrami zawsze przeżywam świetne przygody i też czasem się kłócimy ale gdyby co to jednoczymy siły- zatem hmmm.. czyżby komiks o mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieci lubia komiksy z checia je czytaja po kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótkie historyjki to fajne rowiazanie rowniez dla mnie bo i ją lubie komiksy Przypominają mi dzieciństwo

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny komiks. co prawda siostry nie mam ale zawsze chciałam mieć, jednak za bratem zawsze stałam murem, tak jak i on za mną

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała to uwielbiałam komiksy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w dzieciństwie nie przepadałam za komiksami wolałam książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś w młodości czytałem wiele komiksów, ten tytułowy też wydaje się sympatyczny i mimo, że wydaje się "dla kobiet" to z pewnością i ja bym przeczytał.

    OdpowiedzUsuń
  12. O braciach by się jeszcze przydal i będzie ok :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze koniecznie corka poczyrac☺

    OdpowiedzUsuń