niedziela, 3 stycznia 2016

Wydawnictwo Bajdaraj Książeczka pt.: „O wróżce psotuszce” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „O wróżce psotuszce”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Bajdaraj.



Książeczka opowiada o wróżce, która dokuczała wszystkim zwierzątkom, aż przyszły święta i okazało się, że zwierzątka były razem, szczęśliwe a ona sama. Gdy zapomniały o tym, co złe i ją zaprosiły na wspólne świętowanie zrozumiała, że nie warto być złym. Piękna i pouczająca historia pokazująca, że warto dawać drugą szansę i być dobrym dla innych.

Tekst prosty, rymowany, wpadający w ucho. Dziecko sucha z zaciekawieniem, a starsze z chęcią czyta samo.



Ilustracje, śliczne, kolorowe przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.


Książeczka jest niewielkich rozmiarów, co sprawia, że można ją zabrać wszędzie i umilić dziecku czas czekania np. podczas załatwiania urzędowych spraw.

Moim zdaniem książeczka jest ciekawa, pouczająca i warto ją pokazać dziecku.







Zalety:
·      Ciekawa historia z morałem.
·      Prosty, rymowany tekst.
·      Piękne ilustracje.
·      Nieduża wielkość.








Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Bajdaraj.

24 komentarze:

  1. Cos dla mojego synka psotnika Zawsze to inaczej jak sie poczyta w ksiazeczce bo wtedy widac,że nie tylko mama mowi o byciu grzecznym i o konsekwencjach.Ksiazeczki z pożytecznym moralem zawsze na TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala ksiazeczka z barwnymi obrazkami rymowany tekst fajnie wpada w ucho malego odbiorcy ktory moze go po swojemu powtarzac moj syn uwielbia ksiazeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie bajeczki z morałem. I zawsze powiadam że warto czytać dzieciom 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek uwielbia bajeczki. I ta pewnie tez by mu się spodobala
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, uwielbiam z dziećmi bajeczki czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa książeczka z pięknymi ilustracjami :) Na pewno warto ją kupić,bo wydaje się bardzo ciekawa i zarazem pouczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy bajki czytac i ogladac. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu książeczki.Są pięknie ilustrowane i z prostym tekstem.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ZWOLENNIKIEM TAKICH BAJECZEK,KSIĄŻECZEK ZWŁASZCZA GDY SĄ POUCZAJĄCE,WTEDY ODDAJA NAM TO CO NAJCENNIEJSZE,BO NIE TYLKO ŚWIETNĄ ZABAWĘ ALE I NAUKĘ POSTĘPOWANIA W STOSUNKU DO INNCYH,BA I TA POKORA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bo to zła wróżka była :) hihi fajna bajeczka, piękne ilustracje i co najważniejsze puenta :) To co dzieci winny się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rymowane teksty szybciej wpadają dzieciom w ucho, a co za tym idzie i chętnie w następstwie sięgają po lekturę :)
    do tego kolorowe ilustracje i co najważniejsze morał :) Zawsze czegoś nas nauczy.
    Moje dzieci są przyzwyczajone do czytania już od zarodka i z pewnością i ta urocza bajeczka przypadłaby im do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupowanie takich książeczek jest jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super książeczka :) kolorowa i przede wszystkim lubię jak jest morał w książeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ksiazeczku ktore wpadaja w ucho to pozniej dziecko bedzie samo juz na pamiec znalo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo interesujaca ksiazeczka i bardzo ladne obrazki na pewno kupie corce bo ona takie uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  17. bajeczka z morałem do tego rymowana - a takie fajnie się dzieciom czyta, do tego piękne kolorowe ilustracje jak dla mnie same plusy

    OdpowiedzUsuń
  18. mój mały uwielbia takie książeczki codziennie mu czytamy

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna, podobają mi się takie książeczki dzieki którym dziecko może nauczyć się wielu życiowych i pouczających rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna i kolorowa, tekst wpadający w ucho, ekstra
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń