środa, 27 stycznia 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Pasztet z pomidorami - OPINIA

Zapraszam na opinię o pasztecie z pomidorami, jaki dostałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.



Pasztet mieści się w niewielkim, plastikowym opakowaniu. 130g, jakie mamy do dyspozycji jest u mnie idealną porcją na kolację lub dla męża do pracy, a tym sposobem nie muszę się przejmować, że leży otwarty w lodówce i może się popsuć.

Smak ma bardzo dobry, z dobrze wyczuwalnym smakiem pomidorów, dość delikatny.

Bardzo lubimy pasztet z pomidorami i często on u mnie gości, a Was szczerze polecam J.








Zalety:
·      Smaczny.
·      Idealny na jeden raz.
·      Dobrze wyczuwalne pomidory.








Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

23 komentarze:

  1. Czesto go kupuję Uwielbiamy bułeczki z tym pasztetem Jest pyszny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy moge go jesc na okraglo

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie paszteciki,są poręczne,nie wysychają bo szybko się je zjada.Doskonałe w każdą podróż czy też do pracy.Obecnie nie próbowałam paszteciki w wykonaniu tej firmy,dodam iż pomidorowe paszteciki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam i jeszcze z koperkiem pycha

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam i jeszcze z koperkiem pycha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię paszteciki w małych opakowaniach które można zjeść bez konieczności zostawiania na później. A wiadomo, że ten otwarty już tak dobrze nie smakuje. Firmy nie znam muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka pojemność jest idealna. Oj tak narobiłaś smaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pasztety z pomidorami.Ten wygląda niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie takie paszteciki tez sie kupuje bardzo smaczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za pasztetami nie przepadam ale dla moich rodziców to prawdziwy smakołyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam przyjemności mieć taki pasztet, bo kiedyś kupiłam pomidorowy i był ohydny, ale zachęciłaś mnie opinią

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowanie pasztetu w sam raz na kanapki do pracy

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki pasztet idealny do pracy jak i do domku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię pasztet pomidorowy, tej firmy też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi być dobry, często jemy pasztet :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm... uwielbiam pasztet pomidorowy, musze wyprobowac i tej firmu

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie paszteciki pomidorowe znikają bardzo szybko :) a tej firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń