piątek, 8 stycznia 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Filet z karp po Grecku - OPINIA

Zapraszam na opinię o filecie z karpia po Grecku, jakie otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.




Karp kojarzy mi się z świętami Bożego Narodzenia i przyznam szczerze, że w innym wydaniu jadłam pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni, bardzo posmakował zarówno mnie jak i reszcie domowników.

U mnie karpia smaży się na patelni i tylko taka wersja była mi znana i przeze mnie mało lubiana, głównie ze względu na ości. Karp po grecku ich nie posiada, a dla mnie to ogromna zaleta, mogę delektować się smakiem bez zabawy w wyciąganie ości oraz bez obaw dać dziecku.

Smak ma bardzo dobry, lekko słodki. W puszce znajdziemy dużo ryby oraz warzywa, a to wszystko w pysznym sosie.


Filet z karpia po grecku bardzo polubiłam i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Lekko słodki, bardzo dobry smak.
·      Dużo rybki.
·      Warzywa.
·      Sos.
·      Bez ości.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

22 komentarze:

  1. powiem szczerze, że firma znana,ale z rybą nie miałam jeszcze do czynienia. Zachęciłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka :) uwielbiam rybe po grecku a więc i karp powinien mi smakować. Przyznam się że jadłam go może ze 3razy w życiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę kojarze,przyznaję że karpia wctakiej odsłonie nie widziałam,osobiście uwielbiam makrele w sosie pomidorowym.Ale takiego karpia bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Firme znam ale karpia niespotkalam musze go miec uwielbiam rybke

    OdpowiedzUsuń
  5. z potraw wigilijnych akurat ryba po grecku nie wychodzi mi i zawsze ratuje sie gotowcami Takiej rowniez poszukam na sklepowych półkach i chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim wydaniu jeszcze niewidzialam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o karpiu po grecku, ale lubię sama robię ale inną rybę muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Karp oczywiście ale nigdy nie miałam okazji wypróbować go w wersji po grecku.Brzmi niezwykle smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Filet z karp po Grecku brzmi bardzo ciekawie, ale jak już spojrzymy na Stek-Rol Sp. z o.o. to musimy skosztować :)
    Okres Świąteczny za nami, ale nie możemy zapominać, że ryby to samo zdrowie,warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo apetycznie, kupię na pewno. Lubię ryby w sosach pomidorowych szczególnie makrele, karpia jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie ryby,karp najlepiej smażony,gdybym go sam zrobił już by tak nie smakował jak ten z puszki

    OdpowiedzUsuń
  12. ryby pod każdą postacią są zdrowe i warto je spożywać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak smakuje
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszelkie ryby :)chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię rybę po grecku ciekawa czy ta pobiła by smakiem tą co robi mój tata. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam rybę po grecku a także ryby w puszkach, więc może być dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba spróbować, może częstym gościem będzie na naszym stole?
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam rybki ciekawe jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam rybki i po grecku też :) chętnie bym spróbowała, w puszkach nie jadłam ryby po grecku

    OdpowiedzUsuń