wtorek, 26 stycznia 2016

Sklep Fanex Żurawina - OPINIA

Zapraszam na opinię o Żurawinie, jaką otrzymałam od firmy Fanex.






W plastikowym opakowaniu z rączką znajdziemy 1kg żurawiny. Opakowanie jest praktyczne i można w nim przechowywać żurawinę, jeśli nie zużyjemy jej na raz.

Żurawinę postanowiłam wykorzystać do rolady drożdżowej. Połączenie słodkiego, drożdżowego ciasta z kwaskowym smakiem żurawiny dało bardzo ciekawy smak, który u mnie sprawił, że ciasto bardzo szybko znikło.

Żurawina ma dość gęstą konsystencję dzięki temu nie wypływała z środka rolady, a jednocześnie dobrze się rozsmarowywała. Znajdziemy w niej dość spore kawałki owoców, co dla mnie jest kolejnym plusem.

Moim zdaniem na ciekawy smak doskonałą konsystencję i wygodne opakowanie. Polecam.







Zalety:
·      Kwaskowy smak.
·      Dość gęsta, nie wypływa z ciasta.
·      Wygodne opakowanie.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Sklep Fanex oraz na FB.


Żurawinę znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam żurawinę suszoną w dżemie taka jak tu w płatkach w herbatce itd. uwielbiam ja a przy okazji jest idealna na mój pęcherz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm chyba musi być pyszna, uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej postaci jeszcze niemialam najczesciej kupuje suszona chetnie ja zjadla bym kiedy nastepne ciasto

    OdpowiedzUsuń
  4. Żurawina jest zdrowa i co prawda ja zajadam się wersją suszoną to z wielką przyjemnością bym i tą skosztowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś jadlam dżem żurawinowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda apetycznie :) Chętnie bym spróbował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dodaję taką żurawinę do herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo nabrałam ochoty na to ciasto z zurawiną Ja myslałam,ze tylko suszona jest

    OdpowiedzUsuń
  9. żurawinka pysznie smakuje z mięskiem polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. żurawina mniamnusna.. na samą myśl ślinka cieknie :) Do galaretki, do ciasta do mięsa .. do.. buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam jeszcze żurawiny w takim zestawieniu, ale uwielbiam jest bardzo dobra zdrowa, dużo produktów teraz mamy z jej zawartością, mniam, mniam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Żurawina jest bardzo smaczna i do tego zdrowa.Duże opakowanie jest ekonomiczne i będę pamiętała o niej na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żurawina jest dobra i lubie ją do mięsa

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię smak żurawiny, nie dość, że smaczna to jeszcze zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. duże opakowanie żurawiny, która zawsze się przyda, czy do ciasta czy do herbaty, ciekawy produkt
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam żurawinę pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń