niedziela, 3 stycznia 2016

Sklep Fanex Ketchup nr VII plastikowa butelka - OPINIA

Zapraszam na opinię o Ketchup nr VII, jaki otrzymałam od firmy Fanex.



Keczup mieści się w wygodnej, plastikowej butelce zakończonej wąskim dziubkiem, dzięki któremu łatwo się go nalewa.

Konsystencję ma średnio gęstą, dobrze się go wylewa z opakowania jednocześnie nie rozlewa się po talerzu czy potrawie.

W smaku jest bardzo dobry, łagodny, delikatny, mocno pomidorowy.

Moim zdaniem jest pyszny, o idealne konsystencji i w wygodnym opakowaniu. Polecam.








Zalety:
·      Mocno pomidorowy.
·      Wygodne opakowanie.
·      Łagodny.
·      Dość gęsty.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Ketchup nr VII znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. u mnie dzieciaki uwielbiają ketchup, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ketchup w domu musi byc a Fanex jak już wiemy produkty ma smaczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ketchup ale nie znoszę tych pikantnych do przesady. Wolałabym by były średnioostre a z takimi raz się zetknełam'

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dziewczyny uwielbiaja ketchup. Tego jeszcze nie mialam ale koniecznie musze wyprubowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. musimy wyprobowac u nas ketchup to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi byc smaczny. Lubie takie pomidorowe bardzo.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanex ma świetne różne sosy w tym keczupy więc myślę,że ten z powodzeniem mi zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze jeszcze nie próbowałam bo jestem przyzwyczajona do jednego ketchupu -z Biedronki :P , ale po takiej opinii , kupię i sama się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze jeszcze nie próbowałam bo jestem przyzwyczajona do jednego ketchupu -z Biedronki :P , ale po takiej opinii , kupię i sama się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, bo duży :) a u mnie idzie hektolitrami :)
    A jak to pojemność?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie najważniejsze, że jest gęsty i mocno pomidorowy, a że moja rodzina jest ketuchupożerna to taka pojemność z pewnością przypadłaby im do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mąż zdradził nasz odwieczny sekret :) tak tak uwielbiamy ketchup :) zwłaszcza Tosia, która może jeść z nim nawet kanapki, po co jej szynka, serek jak ketchup to jest to co kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno pomidorowy smak i wygodny kształt to mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocno pomidorowy smak i wygodny kształt to mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny dodatek do różnych dań

    OdpowiedzUsuń
  16. apetycznie brzmi :P nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. nieznana firma tego keczupu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie tego ketchupu kojarzy mi się z dzieciństwem, dawniej takie były ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię czasem coś zjeść z keczupem fajnie że ma pyszny pomidorowy smak a nie taki sztuczny jak niektóre keczupy

    OdpowiedzUsuń
  20. ketchup musi mieć "ten" smak,duża tuba to i ekonomicznie i ważne aby był smaczny

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie bym go wypróbowała bo bardzo fajny do nalewania na kanapki, na pewno się nie rozleje, a u nas kechupu dużo używamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja swojego ulubionego ketchupu nie zamieniłbym na żaden inny, chociaż jakby duży był w takiej tubie to bym go jeszcze chętniej kupował
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo dużo u nas używa sie ketchupu i chętnie próbujemy nowości więc i ten kupimy. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń