sobota, 9 stycznia 2016

Pumice Pumeksy z rączką - OPINIA

Zapraszam na opinię o pumeksach z rączką, jakie otrzymałam od firmy pumice.

Do testów otrzymałam 4 pumeksów.




























Każdy posiada rączkę, za którą się go trzyma, dzięki temu są wygodne w użyciu.

Dwa są dwustronne, z jednej strony dość ostre z drugiej delikatniejsze, do poprawek.

Kolejny pumeks z obu stron posiada dość ostrą, cienką warstwę, idealny na solidne zgrubienia.

Ostatni z jednej strony ma średnio ostrą piankę, z drugiej plastikową część z rowkami.

Pumeksy są solidne, nie odpadają od rączki, nie zużywają się zbyt szybko.

Bardzo podoba mi się fakt, że nie ma potrzeby dociskania, tarcia czy ponawiania czynności kilkanaście razy, aby uzyskać efekt.

Moim zadaniem są naprawdę fajne, solidne i skuteczne. Polecam.


Pumeksy można kupić w Rossmannie oraz drogeriach Natura.







Zalet:
·      Wygodne w użyciu.
·      Solidne.
·      Nie zużywają się szybko.
·      Nie trzeba dociskać.








Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Pumice.

25 komentarzy:

  1. super jestem w trakcie szukania muszą mieć rączkę, fajnie że takie są w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie pumeksy z rączka bo są bardziej higieniczne i estetyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej to jutro wpadam do Rosmanna mam bliżej niż do drogerii jak robie zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam taki pumeks w łazience :) są dobrej jakości i nie są drogie

    OdpowiedzUsuń
  5. propozycja pumeksów przypadła mi do gustu i powiem szczerze, że rączka o wiele ułatwia pielęgnacje stopy, zwłaszcza, że przy dodatku wody sam pumeks może się ślizgać, ale my możemy go ujarzmić trzymając za rączkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez mam taki i tez taka tarke mam sa super

    OdpowiedzUsuń
  7. ta stópka jest słitaśna :) szkoda,że nie widziałam wcześniej opinii bo dziś odwiedziłam Rossmann i mogłam już pielęgnować swoje stópki :) aczkolwiek nic straconego :) będę jutro :D
    Aniu a mam pytanko- czy mają one może dziurkę na sznureczek ? Gdyż fajnie byłoby zawiesić by się suszył :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam opinię i spojrzałam na stopy - no dobra ubieram się i idę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne, do ciekawe kształty

    OdpowiedzUsuń
  10. ten niebieski i zielony fajne kolory i stopka tez ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale strzal w 10 mega zestae do tego z rączką.No pozazdrościć,chyba sobie zakupie 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale strzal w 10 mega zestae do tego z rączką.No pozazdrościć,chyba sobie zakupie 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. po takiej opinii do drogerii choda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie raz czytałam recenzje o pumeksach od tego producenta.Świetne,solidne z pewnością i z pewnością będą godnie służyły naszym stópkom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten z rączką podoba mi się najbardziej, chociaż i ten w kształcie stopki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zywe kolory tych pumeksow. Nie miałam jeszcze okazji testowania.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje poprzednie już zużyte, trzeba będzie więc wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  18. używam pumeksów najczęściej latem,rączki są tu zaletą bo można swobodnie ich używać i są poręczniejsze od zwykłych

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te pumeksy, jak dla mnie ich nigdy dość. Pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne są te pumeksy, do koloru do wyboru, ekstra

    OdpowiedzUsuń

  21. bardzo fajnie ze z rączką i że są ostre
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń