sobota, 2 stycznia 2016

Pumice Pumeksy jednostronne - OPINIA

Do testowania otrzymałam 3 pumeksy różnej wielkości i kształtu.




Są dość ostre, a to sprawia, że nie trzeba ich dociskać czy powtarzać czynności kilkanaście razy.

Używa się ich dość wygodnie, nie wysuwają się z dłoni.

Moim zdaniem są dobre i polecam.








Zalety:
·      Wygodne w użyciu.
·      Dość ostre.










Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Pumice.

Pumeksy  jednostronne znajdziecie w Rossmannie oraz drogeriach Natura.

24 komentarze:

  1. Oj dawno żadnego nie używałam warto wrócić

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za przydałby się.Zawiszę skórę węża by się rzuciło z nóżek..

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mieć pumeks w domu. Ale moim hitem jest pumeks wykonany z gliny od marki Marokoproduct :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używalam nigdy pumeksu.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) można je dostać w jakiejś drogerii?
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak "Pumeksy jednostronne znajdziecie w Rossmannie oraz drogeriach Natura." na samym dole opinii pisze :)

      Usuń
    2. Nie zauważyłam :P
      zawsze czytam do "moja ocena 10/10" :)

      Usuń
  6. Dobry pumeks na pewno by się przydał
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ostatni mnie zaciekawił, ma bardzo oryginalny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie uzywam Ale moj pan owszem Myślę, że z takiego bylby zadowolony bo ja jak mu kupię to się łamie zaraz hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Pumeks to jest to czego niestety muszę używać szczególnie latem a fajnie jak jest ostry i trwały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko używam ale ciekawe kształty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, ten ostatni wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pumeks zwasze dobry, u mnie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czytałam o pumeksach tej marki.Świetnie sprawdzają się podczas użytkowania więc warto je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten okrągły idealny na okrężne ruchy wokół pięt. Dobrze,że dostępne są w Rossmannie, bo tam zazwyczaj robimy zakupy.
    Dopiszę do listy zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy może być podróżny,by zawsze zadbać o swoje stópki, drugi męski, a trzeci kobiecy :) dla mnie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mają ciekawe kształty :)i zaciekawiło mnie to, że nie trzeba dociskać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pumeks to obowiązkowa rzecz nie tylko dla kobiet ja często używam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kształty, u mnie pumeksów nigdy za dużo, pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Na moje piety ciekawe czy da rade. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń