sobota, 23 stycznia 2016

Lula Chusteczki nawilżane z ALANTOINĄ - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach nawilżanych z ALANTOINĄ, jakie otrzymałam od firmy Lula Family.

zdjęcie z strony Lula

W dość ładnym opakowaniu znajdziemy 72 sztuki chusteczek. Opakowanie jest solidne, nie rozrywa się, klej na foli doskonale spełnia swoje zadanie do ostatniej chusteczki.

Dzięki zawartości allantoiny wspomagają regenerację skóry, świetnie zdają egzamin podczas wysypki np. od pieluszki.

Są idealnie nawilżone (ani nielejące ani nie suche), a dzięki temu świetnie oczyszczają zarówno pupę maleństwa jak i buzię, czy rączki.


Chusteczki są przebadane chemicznie i mikrobiologicznie, nie zawierają parabenów, posiadają naturalne PH, a to daje nam gwarancję bezpieczeństwa dla skóry maleństwa.

Są solidne, nie rozrywają się podczas wyciągania czy używania.

Zapach chusteczek, cóż mnie nie przypadł do gustu, nie mniej jest to kwestia upodobań, dla innych może być śliczny.


Są dobre, a zapach da się znieść, więc polecam.







Zalety:
·      Solidne.
·      Odpowiednio nawilżane.
·      Bezpieczne dla maluszka.
·      Praktyczne i dość ładne opakowanie.






Wady:
Zapach






Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Lula oraz na FB.


Chusteczki nawilżane z ALANTOINĄ 72szt. znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Sa dobre mi jakos zapach nieprzeszkadza tez je polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je uwielbiam ale u mnie dostępne są tylko w stokrotce a tam mam nie podrodze z zakupami. Ale jak tylko jestem w pobliżu kupuje kilka szt są obłędne rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam je i są ekstra a zapach jak dla mnie super Lula Family ma bardzo dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy my też takie są fajne, też polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować, bo nasza zmorą jest "wietrzenie" chusteczek bo niestety klej często się odkleja a chusteczki przez to stają się mniej nawilżone zatem muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze takich nie miałam
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. takie chusteczki sa zawsze przydatne

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam chusteczki Lula, ale inne i bardzo jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy ale przetestować,czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie chusteczki nawilżane idą jak woda.Z chęcią te kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co kupimy chusteczki to ich nie ma, ale te z pewnością spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że podobne opinie, u nas również chusteczki idą jak woda i to nie tylko dla dzieci ale i zwierząt i pomagają w porządkach domowych. I ja z chęcią je kupie

    OdpowiedzUsuń
  13. chusteczki Lula podobno są świetne (oczywiście mówię o tych dla dzieci) bo do demakijażu miałam okazję sama wypróbować szkoda tylko, że ciężko je dostać w marketach

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię je szczególnie podczas demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bez takich chusteczek u mnie w domu to jak bez ręki

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja, doskonałe zarówno w domu jak i w podóży

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam ich jeszcze ale cenie sobie zapach i wilgotnosc w chusteczkach. Opakowanie nie ma znaczenia. Ale opinia dobra wiec warto przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  18. takie chusteczki mogą mieć w domu mnóstwo zastosowań :) zawsze przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusteczki nawilżone zawsze mogą się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas niestety nie ma produktów tej firmy...
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo solidna firma i maja swietne produkty, te chusteczki tez sa super.

    OdpowiedzUsuń