sobota, 30 stycznia 2016

Lolalo Rękawiczki jednopalcowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o rękawiczkach, jakie otrzymałam od Lolalo.





Rękawiczki są jednopalcowe, co sprawia, że doskonale zdadzą egzamin u młodszych dzieci.

Uszyte są z szarego polaru (środek rękawiczki) oraz milutkiej dzianiny w samoloty. Oba materiały są wysokiej, jakości, zarówno w praniu ręcznym jak i w pralce nic się z nimi nie stało, nie porozciągał się nie zmechacił się.


W okolicach nadgarstka znajdziemy sznurek gumowy, dzięki któremu możemy regulować szerokość rękawiczek, a co za tym idzie nie zsuną się z małej rączki i nie zgubią.


Jakość wykonania dla mnie bez zarzuty, żadne nitki nie puściły w praniu, wszystko jest równe.



Syn testował rękawiczki, wy możecie mieć cały komplet w śliczne i stylowe samoloty. Do rękawiczek jest jeszcze czapka i komin.



Młody tester zadowolony, ja uważam, że są ładne i solidne, tak, więc oboje polecamy.





Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Z regulacją.
·      Jednopalcowe.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Lolalo.

22 komentarze:

  1. ciepłe, można zacisnąć na rączce, super u małych dzieci które zdejmują rekawiczki, podobają mi się
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietny wzorek nie jeden szkrab by chćial miec na lapkach je

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boski komplet :) ciężko o taki zestaw w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jako dorosła osoba przyznam,ze i ja i dzieci wolimy te rękawice jednopalcowe.W takich jest cieplej i sa latwiejsze do zakladania i ściągania. te,ktore tu prezentujesz są do tego wizualnie super

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw,natomiast w rękawiczkach z palcami w rączki cieplej. aNatomaist moza mieć taki zestaw i z palcami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladnie sie prezentuja, szkoda ze u nas zimy jak na lekarstwo

    OdpowiedzUsuń
  7. super,bardzo mi się podobają bardzo na czasie i stylowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie inne niz wszystkie i fajnie, ze jest caly komplet do tych rękawiczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutkie takie rękawiczki i zarazem cały komplet 😊 c

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety jednopalcowe nie zdają egzaminu bo mały co chwilę je ściągał.Jak ma teraz z wszystkimi palcami to aż chodzi w nich uradowany.

    OdpowiedzUsuń
  11. jednopalcowe rękawiczki są cieplejsze i wygodniejsze o zakładania dla najmłodszych choć moje dzieciaki ich nie lubią bo krępują ruchy palców

    OdpowiedzUsuń
  12. regulacja, jednopalcowe i do tego śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladnie wyglada. Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rozwiązanie z regulacją wielkości, gdyż u naszej córeczki zawsze spadają a tak z takim zabezpieczeniem z pewnością trzymałby się na miejscu. Co prawda Tosi biały szalik ciągle ląduje w pralce, to też by małych dzieciach winno się wybierać ciemniejsze kolory :) aczkolwiek to tylko moje skromne zdanie

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw, kolorki stonowane. Materiał fajny, ciepły

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne są te rękawiczki a z zestawem jeszcze lepiej to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super :) fajnie, że mają tą regulowaną gumeczkę :)

    OdpowiedzUsuń