środa, 6 stycznia 2016

BEYER - żuj zdrowo WITAMINA C - OPINIA

Zapraszam na opinię o gumach do żucia WITAMINA C, jakie otrzymałam od firmy BEYER - żuj zdrowo.




Gumy mają smak cytrynowy, bardzo kwaśny. Dla mnie dobre, ale nie każdemu posmakują.

Dawka witaminy C w formie gum do żucia jest bardzo ciekawym rozwiązaniem. Osobiście lubię żuć gumy, a jak do tego dostarczam do organizmu cenną witaminkę to dla mnie świetna sprawa.

W opakowaniu znajdziemy 6 gum w jednym listku.

Według mnie warte zakupu i polecam.




Zalety:
·      Kwaśny, cytrynowy smak.
·      Witaminka C.
·      6 sztuk w listku.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  BEYER - żuj zdrowo oraz na FB.


20 komentarzy:

  1. Super lubię gumy a jak jeszcze coś dają a nie tylko smakują to już podwójny +

    OdpowiedzUsuń
  2. SA SWIETNE, A LUBIE KWASNE HEHE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię kwaśne smaki więc myślę,że przypadłyby mi do gustu gumy tym bardziej,że wskazane w okresie przeziębień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ! I to są gumy Dla mnie to super rozwiazanie

    OdpowiedzUsuń
  5. super ja też lubię gumy a jak jeszcze mają witaminy to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamina C w gumie to żucia to bardzo fajny pomysł, chętnie przetestowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze takich gum z witaminą C nie próbowałem

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kwaśne żelki więc i kwaśne gumy do żucia by mi posmakowały. W dodatku żując dostarczam witamin - świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie spróbowała, kwaśny smak to mój smak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kwaśny smak gumy :) ojj chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kosztowałam i też polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W takie pogody jak teraz warto zaopatrzyć się w dodatkową barierę ochronną :) A tu przyjemne z pożytecznym.
    Miałem przyjemność żuć gumę i ten smak kwaśny jest dość wyczuwalny, ale nie tak by wykręcał-każdy powinien żuć dla zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. Miała okazję wypróbować, prawda są bardzo kwaśne :) Dla mnie jednak nie za bardzo się sprawiły bo po krótkim czasie guma stała się bezsmakowa,dziwne uczuice,przyznaję szybko ją wyrzuciłam do kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam styczności z tymi gumami jeszcze :)ale może się uda

    OdpowiedzUsuń
  15. też, je mam i uważam że są świetne i bardzo smaczne. pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię kwaśne rzeczy więc chętnie wypróbuję te gumy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie gumy do żucia a jeśli dodatkowo mogę dostarczyć sobie witaminek to jak najbardziej jestem za!
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń