niedziela, 3 stycznia 2016

Amicus BRANAS Kosz biały 32x34x32 cm - OPINIA

Zapraszam na opinię o BRANAS Koszu białym, jaki otrzymałam od Amicus.





U mnie stoi w łazience i spełnia się, jako kosz na pranie. Zdaje egzamin w 100%.

Kosz ma wymiary 32x34x32 cm, jest średniej wielkości. Wystarczający, aby pomieścić pranie 4 osobowej rodziny, mało go u mnie nie jest J.

Jest pleciony ręcznie, biały, bardzo ładnie się prezentuje.

Jakość na najwyższym poziomnie. Kosz stoi w łazience gdzie jest wilgoć i nic z nim się nie stało.

Składa się go bardzo łatwo, a po złożeniu nie rozkłada się sam.

Po bokach posiada uchwyty, które zdecydowanie ułatwiają jego przenoszenie, szczególnie, gdy jest pełny i ciężki.

Jestem z niego bardzo zadowolona, pojemny, ładny i solidny. Polecam.








Zalety:
·      Ładny.
·      Solidny.
·      Uchwyty po obu stronach.
·      Pojemny.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Amicus.




BRANAS Kosz biały znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Super ale fajna skrytke mial by Miki ktory lubi wchodzić w przerozne pudla kosze

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :) Dosyć,że elegancki to jeszcze praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny koszyk Ja jestem maniaczka jesli chodzi o kosze,koszyczki itp.Lubie miec w domu posegregowane wszystko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! U mnie miałby wiele zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kosz. Rewelacyjna opinia,. Powiem szczerze, że asortyment Amicus jest rewelacyjny, gdyż co czytam opinię tym jestem pod wrażeniem. Nawet do głowy by mi nie przyszło o koszu składanym, a tu taki Skarb! Czekam tylko za 13tką męża i na zakupy   Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super u mnie mam dwa kosze i czasem by się cos przydało ten fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. super ja też mam 4 osoby i prania zawsze dużo

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny, do tego przewiewny co sprawia że jest cyrkulacja powietrza, ładny kolor i pojemny. Przydatny w każdej łazience

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, praktyczny
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktyczny koszyk,który można wykorzystać na różne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny :) Ja bym miała na niego miejsce w pokoju na zabawki bo jak stwierdziłaś kosz jest dość pakowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny,widać,że solidny.Obecnie jesten na etapie poszukiwana takiego kosza,z tym że w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie kosze, sama mam podobny, tylko brązowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. prezentuje się zdecydowanie lepiej od plastikowym pojemników na pranie, fajnie, że pod wpływem wilgoci się nie niszczy

    OdpowiedzUsuń
  15. taki kosz jest praktyczny właściwie powiem że potrzebny w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny. Uwielbiam takie dodatki. Sa piekne i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczny, jest ekstra tylko szkoda że bez pokrywki ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. super, ale u nas nie zdałby egzaminu, choć muszę przyznac że bardzo ładny i elegancki
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, bardzo lubie takie kosze. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń