piątek, 22 stycznia 2016

Active Plast Plastry na odciski z kwasem salicylowym - OPINIA

Zapraszam na o plastrach na odciski z kwasem salicylowym do cięcia, jakie otrzymałam od Active Plast.




W opakowaniu znajdziemy cztery dość spore plastry, które możemy ciąć wedle potrzeby. To bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ odciski są różnej wielkości i tym sposobem plasterek się nie niszczy.

Plaster solidnie trzyma się na skórze, nie odkleja się.

Jest delikatny, nie uczula, nie podrażnia, nie powoduje odparzenia.

Testowała go mama, która bardzo sobie chwali efekt. Starsze odciski, zmalały, stały się zdecydowanie mniej dokuczają, a to wszystko po tygodniu używania (przy dłuższym używaniu podejrzewam całkowite zniknięcie odcisków).

Mama zadowolona i oczywiście poleca.







Zalety:
·      Skuteczne.
·      Do cięcia.
·      Nie podrażniają.
·      Nie powodują odparzenia.
·      Solidnie trzymają się na skórze.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Active Plast oraz na FB.


Plastry na odciski z kwasem salicylowym znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Aktualnie przydałyby mi się bo mam obtartą piętę,przez moje adidasy.Niestety ciężko cokolwiek teraz włożyć bo ból niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć ja rzadko robię sobie odciski ale zdarzają się i sa bolesne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super napewno wyprobuje przy najblhzszej okazij

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Odciski to prawdziwa zmora i takie plastry powinno się mieć w domu zawsze bo ta przykrosc może pojawić się w najmniej odpowiednim momencie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście odciski to nie mój problem ale dobrze wiedzieć co pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ważne że się nie odklejają i są solidne

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ważne że się nie odklejają i są solidne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o plastrach z kwasem salicylowym

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam odciski i chętnie wypróbuję
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne plastry i dobrze,że można je ciąć według uznania bo zawsze kupowałam "gotowe" i zazwyczaj nie skutkowały na odciski tak jak powinny.

    OdpowiedzUsuń
  11. zmora nowych butów :) kupię żonie w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mama zadowolona to i z pewnością ja bym była :) Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  13. plastry na odciski muszą być w każdym domu rzadko mi sie robią ale w pogotowiu muszą leżeć w szufladzie

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne, praktyczne i z możliwości dostosowania wielkościowo, dzięki temu nie marnuje się dużej ilości

    OdpowiedzUsuń
  15. Super warto sie zaopatrzyc w nie

    OdpowiedzUsuń
  16. delikatny i wytrzymały super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy produkt, który może się czasami przydać
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubie plastry ktore mozna ciąć to super rozwazanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne plasterki i super, że można sobie odcinać

    OdpowiedzUsuń