piątek, 18 grudnia 2015

Wydawnictwo Literka Malowanka pt.: „Moje samochody” - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowance pt.: „Moje samochody”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.



To nie jest zwykła malowanka, oprócz obrazków do pokolorowania znajdziemy w niej odpowiedzi na wiele pytań z świata samochodów, poznamy ich nazwy, dowiemy się maksymalnej prędkości, przyspieszeniu. Ta malowanka zachwyci każdego fana samochodów zarówno małego jak i tego trochę większego.


Do malowanki dołączone są naklejki, które po przyklejeniu w odpowiednie miejsce mogą służyć za wzór do kolorowania.


Na każdej stronie jest linijka, w której dziecko pisze nazwę samochodu po przerywanych liniach, jest to świetny sposób na naukę pisania w formie zabawy.

Z tyłu znajdziemy kartonowy model taksówki do wycięcia i sklejenia, podwójna zabawa - podczas robienia go i później podczas używania.


Według mnie ciekawa malowanka i ją polecam.








Zalety:
·      Dużo ciekawostek o samochodach.
·      Pisanie po śladzie.
·      Naklejki.
·      Model taksówki do wycięcia i sklejenia.









Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.



Malowankę pt.: „Moje samochody” znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. super pomysł na prezent dla chłopczyka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. moja Wiktoria uwielbia takie książeczki, fajna zabawa w dodatku naklejki,zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca .MAmusia też lubi takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy ta ksiazeczke bo Oliwka jest fanką autek i tez serdecznie ją polecamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. książeczka swietna ale cócia nieprzepada za samochodami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna ksiazeczka marzenie malego smyka ktory poprzez czytanie uczy sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Mikołajek uwielbia samochody jest jeszcze troszkę za mały na tą książeczkę ale i tak jest to świetna propozycja dla małych automaniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta książeczka Jaśkowi najbardziej spodobał się model samochodu Taxi

    OdpowiedzUsuń
  8. mlody facet to uwielbia samochody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A my z mężem zdecydowaliśmy, że jak nasza mała pojawi się już na świecie i troszkę podrośnie oprócz lalek będziemy jej też podsuwać samochody, niech sama wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna ksiazeczka na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra. Jak jeszcze podrosnie to kupie mojemu dziecku
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo,że jestem kobieta zawsze lubiłam samochody i to nie tylko nimi prowadzić, ale i coś w nich szperać :)
    Tosia jak narazie lubi jeżdzić na przednim siedzeniu w foteliku, ale Kubuś jka każdy chłopiec pewnie takie zainteresowanie będzie miał,
    Fajna propozycja :)Malujemy i się uczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak samochody to co mój synuś kocha najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Propozycja dla mojego synka! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same zalety w jednej książeczce!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mojego syna super książeczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, a ten model do samodzielnego zrobienia - super sprawa
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako fanatyk aut chętnie pomygłbym córci w uzupelnianiu książeczki
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  19. OOo fajna!Sięgniemy po taką za kilka lat :D Monika P.

    OdpowiedzUsuń