sobota, 5 grudnia 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Smalec z mięsem - OPINIA

Zapraszam na opinię o smalcu z mięsem, jaki otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.



Jak wiecie nie lubię tego typu produktów, a na smalec nigdy wcześniej się nie skusiłam i pewnie bym tego nie zrobiła gdyby nie fakt, że nie chciało mi się iść do sklepu a tylko on był w lodówce.

Pierwsze, co zwróciło moją uwagę to cudowny, mięsny aromat, który zachęcał do skosztowania.

Biały smalec, którego ja tak nie lubię znajdziemy tylko na wierzchu, a pod spodem dużo pysznego mięska, co mnie zdecydowanie do niego przekonało.

Opakowanie 120g, po usunięciu białego smalcu, starczyło mi na 2 duże bułki (nie te standardowe tylko te wielkie), a więc jest to ilość moim zdaniem wystarczająca J.

Mnie posmakował i to do tego stopnia, że reszta domowników nie miała okazji spróbować. Polecam J.








Zalety:
·      Mało białego smalcu, a dużo mięska.
·      Smakowity aromat.
·      Pyszny.
·      Starcza na dwie wielkie bułki.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Mimo, że takich rzeczy nie lubię to mój ślubny się często nimi zajada - w delegacji oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  2. musi być smaczne, my czasami smalec jemy, ale ja tam nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubie smalec jednak teraz ciezko znalezc taki ktory smakowalby mi tak jak ten co robil moj tato dlatego chetnie wyproboje ten z recenzji moze przypomni mi smak dziecinstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. o cos co lubie pajda chleba smalec i ogor i jedzenie z glowy Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dla mnie, powiem szczerze, że swego czasu (czasy studenckie) jak to jeździłam do Wrocławia to zawsze wieczorkiem z dziewczynami do Spiża na chlebek ze smalcem i skwarkami :d pokochałam go :)
    i taki Aniu jak Ty prezentujesz tez bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za bardzo nie przepadam za samym smalcem ale już smalec z mięskiem brzmi i wygląda niezwykle apetycznie także mam zamiar się na niego pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię,takie wynalazki pod warunkiem jak mają w miarę dobrą zawartość procentową mięsa.Łatwo się rozsmarowuje,do tego musztarda i można zjeść.Firmy owej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi ślinka cieknie :) czasem lubię takie "mięsne" kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich rzeczy. Mój mąż tak.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałem, zwłaszcza, że zawsze jadałem swojski. Jednak opinia mnie zachęca do skosztowania.
    Michał Andrzej Lewandowski

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne by zajadać się w pracy :) jest pewność, że wykorzysta się w całości :)
    Warto spróbować
    Zofia Jak

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie jadam smalcu, nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna porcja np. do pracy czy na jakąś wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba mięsko ze smalcem a nie smalec z mięskiem :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest to co lubię uwielbiam smalec jednak najlepszy jest swojski jestem ciekaw czy ten z mięsem zasmakowałby mi

    OdpowiedzUsuń