sobota, 19 grudnia 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Filet z łososia po Grecku - OPINIA

Zapraszam na opinię o filecie z łososia po Grecku, jaki otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.



Przyznam szczerze, że rzadko sięgam po łososia, chociaż w sumie nie wiem, dlaczego.

Smak fileta z łososia po grecku jest wyśmienity. W puszcze znajdziemy dość duże ilości rybki oraz warzywa w sosie greckim. Smak jest delikatny, słodkawy, dla mnie i dzieci doskonały, mąż natomiast musiał dodać pieprzu, aby stał się ostrzejszy.


Bardzo dużą zaletą dla mnie jest brak ości w rybie, dzięki temu bez obaw daję dzieciom.

Moim zdaniem pyszny i polecam.






Zalety:
·      Dużo rybki.
·      Warzywa.
·      Słodkawy, bardzo dobry smak.
·      Ryba bez ości.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.


20 komentarzy:

  1. Wiecie co jest najlepszego w tym ten sosik uwielbiany przez mojego synka wyjada go zawsze zostawiajac reszte

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie tyb, ale spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rybę po grecku ale fakt czasem są z łościami . A łosoś jest bardzo dobry muszę spróbować w tej wersji

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wyprobowac, dobrze ze bez osci wiec mozna byc o dzieci spokojnym

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam łososia po grecku.Zazwyczaj wybieram dorsza więc jestem ciekawa jaki jest smak tej puszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam że z ryb najbardziej mi smakuje świeża przeze mnie usmażona ale jak się nie ma co się lubi to się i zjada konserwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to narobiłaś mi smaka :) uwielbiam rybki nie tylko że są zdrowe ale i pyszne :) Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. apetycznie wygląda :) ja z Agatką uwielbiam ryby wszelakie i pod każdą postacią :) a takiej jeszcze nie jadłyśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię jeść ryby,są bardzo zdrowe nie widziałem wcześniej łososia po grecku aż kusi na skosztowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. łososia po grecku nigdy nie próbowałam.Ale brzmi smacznie i ten sosik pomidorowy mniam mniam,uwielbiam rybki pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszelkie rybki, chętnie bym spróbowała łososia w takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam co tu dużo pisać :) pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowicie wygląda, musze sie rozejrzeć za tym smakołykiem bo mąż uwielbia takie rybki z puszki. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądałoby lepiej w moim żołądku- bo zgłodniałem i mam ochotę na tak apetyczną "potrawę"

    OdpowiedzUsuń
  15. może na menu sylwestrowe się nie nadaje, ale jak pozostali opiniodawcy też zgłodniałam i chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jakie cuda, zawsze jadałam rybę po grecku, ale przeważnie dorsza, a tu łosoś, musi być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez ości, super :) Uwielbiam takie rybki <3
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda smakowicie, a łososia bardzo lubię
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń