poniedziałek, 28 grudnia 2015

Gomek Nakładka na żelazko - OPINIA

Zapraszam na opinię o nakładce na żelazko, jaką otrzymałam od firmy Gomek.







Przyznam Wam się szczerze, że prasować nie cierpię, a każde ułatwienie tej czynności jest dla mnie na wagę złota. Nakładki byłam bardzo ciekawa i jak dla mnie rewelacja mino małej wady, jaką znalazłam.


Według producenta nakładka ma sprawiać, że możemy prasować różne materiały w wysokiej temperaturze bez niszczenia materiału. Zdecydowanie się z tym zgadzam, można śmiało prasować aplikacje bez konieczności przewracania na drugą stronę, delikatny materiał, nawet taki, który do tej pory prasowałam na bardzo niskiej temperaturze i pod ręcznikiem. Jest to zdecydowane ułatwienie prasowania, gwarancja, że nic nie przypalimy i oszczędność czasu, nie trzeba obracać ubrań czy zmieniać temperatury żelazka.


Nakładka jest uniwersalna i powinna pasować na każde żelazko i tu jest ta mała wada, o której wspominałam. Jeśli mamy standardowe żelazko nakładka pasuje idealnie, nie zsuwa się, jednak z żelazka mniejszego tzw. Turystycznego spada, nie mniej da się prasować tylko trzeba, co jakieś 5\6 rzeczy poprawiać. Nie uważam tego za dużą, znaczącą wadę.

Jej zamontowanie jest bardzo łatwe i nawet dziecko jest w stanie to zrobić. Zakładamy na zimne żelazko, więc nie ma ryzyka poparzenia się.

Jakościowo nakładka jest świetna. Używam jej około miesiąca, nie jest nigdzie przypalona, nie zmieniła swoich kształtów, metalowe części służące do zaczepienia do żelazka nie urwały się.

Moim zdaniem taka nakładka spodoba się każdemu, kto prasuje, zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Sprawia, że można prasować każdy materiał i każdą ozdobę na wysokiej temperaturze.
·      Łatwo się zakłada.
·      Z żelazka standardowej wielkości nie zsuwa się.
·      Nie niszczy się podczas używania.







Wady:
Z małych żelazek (turystycznych) zsuwa się i trzeba co jakiś czas poprawiać.






Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Gomek oraz na FB.

23 komentarze:

  1. Wole zdecydowanie prasowac bez tego typu wynalazkow mialam jedma jak ja dalam w kat tak tam lezy

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ta nakładka muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałaby mi się, też nie znoszę prasować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, ja też nie lubię prasować, ale może z taką małą rzeczą bylo by to mniej nudne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa nakladka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez byłam ciekawa tej opinii. Prasowanie jest moja zmora . A mam dużo do prasowania. Zwłaszcza ciuszków Tosi. Właśnie z aplikacjami. Kurczę ulatwilaby mi prasowanie taka nakladka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie możesz prasować po aplikacjach daję 100% gwarancję bo sprawdzałam na wszelkiego typu

      Usuń
  7. Prasowanie też nie jest moją najlepszą stroną,zwłaszcza jeśli chodzi o koszule.Dobre żelazko to podstawa,a taka nakładka jak dla mnie świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to coś dla mnie uwielbiam prasować ale denerwuje mie ta amiana tem przekręcanie na lewą alboi prasowanie 0przez chusteczkę bo na nadpraski co nie można po nich

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię prasować ale najczęściej nie mam za dużo czasu więc zbiera mi się gromada ciuchów i jak stanę przy żelazku to godzina prasowania bita. Nie znoszę za to prasowania koszul, firan i wszelkiego rodzaju delikatnych rzeczy na które trzeba uważać więc taka nakładka by mi się zdecydowanie przydała

    OdpowiedzUsuń
  10. Za prasowaniem również nie przepadam.Szczerze aby wyprasować delikatniejsze rzeczy to prasuję je przez szmatkę.Zdecydowanie muszę spróbować teraz nakładki.

    OdpowiedzUsuń
  11. prasowanie to zmora mojej żony. Już wiem co kupię jej na Dzień Kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  12. żelazka turystyczne jak sama nazwa mówi, używa sie tylko na wypadach, zatem to nie wada :) Fajna nakładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam używam turystycznego od roku i podejrzewam że nie tylko ja bo jest małe lekkie i zwinne :)

      Usuń
  13. dobrze że prasowaniem zajmuje sie żona choć nie należy to do jej ulubionych czynności warto pomyśleć nad tym rozwiązaniem na żelazko

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawa nakładka musze wspomniec siostrze bo ona ma zawsze tony prania do praSOWANIA. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się prasowaniem nie zajmuje, ale chyba fajna sprawa i duże ułatwienie
    Mateusz B.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałaby mi się taka nakładka, dużo i często prasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna i przydatna rzecz, przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna rzecz, przydałaby mi sie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, coś dla tych co srednio lubią prasować :) Nie trzeba regulować temp, przewracac na drugą strone :) Moniak P.

    OdpowiedzUsuń