niedziela, 27 grudnia 2015

Czapki Raster Komplet honor - OPINIA

Zapraszam na opinię o komplecie honor, jaki otrzymałam od Czapki Raster.


Komplet składa się z komina i czapki.

Czapka jest podwójna, z zewnątrz wełniana, od środka bawełniana, a to sprawia, że jest milutka i cieplutka. Doskonale dopasowuje się do główki dziecka, nie podciąga się do góry i nie spada na oczy.




Komin jest duży, wełniany, doskonale dopasowuje się do szyi pozostawiając trochę luzu, nie uciska a jednocześnie doskonale chroni szyję dziecka przed chłodem. Jego wielkość sprawia, że można go założyć na kilka sposobów, co dla mnie jest zaletą.


Komplet jest solidny, można prać w pralce, nie rozciąga się, nie powstają dziury, nie mechaci się.

Wizualnie jest bardzo ładny, utrzymany w różowo-szaro-czarnym kolorze. Czapka posiada różowy pompon.



Ładny i solidny, doskonały na nawet bardzo zimne dni, polecam.









Zalety:
·      Nie mechaci się.
·      Nie rozciąga się.
·      Można prać w pralce.
·      Czapka nie zsuwa się.
·      Duży komin.
·      Ładny.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Czapki Raster oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. piękna nawet róż mi nie przeszkadza a nie cierpie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet tylko za dużo tego różu....wygląda na mega ciepły zestaw..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komplet tylko ja go widze w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny komplecik i naprawdę wygląda na cieplutki

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik bardzo przypadł ki do gustu.Solidnie,kolorystycznie świetny i wygodny.Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mechacenie sie to nasza zmora. Fajnie,że ta jest anty mechacąca :) Super komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolory :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mloda dama bardzo slicznie wyglada w tej czapecce

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra czapka musi być ciepła i też z dobrego materiału,cały zestaw ładnie się na córce prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. obecnie za oknem mamy wiosnę, nie mniej jednak niebawem nadejdzie zima i da o sobie znać, a taki zestaw byłby idealny. Córeczka wygląda przeuroczo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny komplecik, już zaglądam, czy są też inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny. fajnie że jest ciepły i wygodny. pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczny komplecik, wygląda milusio, musi być milutki w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny, córeczka prezentuje się w nim fantastycznie
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda, i nasz ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amelka jak fajnie wyglada :) Komplet wyglada na cieplutki. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie u mnie w domu dzieciaki nie miały jeszcze tych czapek, ale faktycznie wyglądają bardzo fajnie. Ja nadal jestem wielką fanką różnego rodzaju nakryć głowy. Dlatego jak przeczytałam http://fryzuranadzis.pl/magazyn/4-porady-jak-znalezc-wyjatkowe-i-oryginalne-nakrycie-glowy/ to już teraz wiem jak szukać tego idealnego.

    OdpowiedzUsuń