niedziela, 27 grudnia 2015

Bows by J_lau Opaska Monster High - OPINIA

Zapraszam na opinię o opasce Monster High, jaką otrzymałam od Bows by J_lau.



Opaska utrzymana jest w kolorze czarno-różowym, z jedną z bohaterek Monster High na tarczy. Całość prezentuje się ładnie.




Zrobiona jest bardzo solidnie, tarcza nie odpada, kokarda nie rozwiązuje się, wstążka nie odpada z opaski.


Włosy trzyma dobrze, nie zsuwa się, co jest niezwykle ważne dla dziecka.



Amelka twierdzi, że śliczna i wygodna, a więc polecamy J.










Zalety:
·      Śliczna.
·      Bardzo solidnie zrobiona.
·      Nie zsuwa się z główki.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Bows by J_lau.

19 komentarzy:

  1. Tez jestem zdania ze jest ladna fajnie dobrane kolorki tworza swietna calosc

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna szkoda że moja córcia nie chce nosić ozdób czasem da sie namówic na gumki i kucyki ale ostatnio ma sezon na NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolorystyka,natomiast mojs Wika jeszcze nie jest ns etapie tej bajki :)...z drugiej strony liczy sie wygoda i ta piekna kolorystyka...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, bardzo podoba mi się przeplatanka czarnego z różowym

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna opaseczka.Moja bratanica pod choinką też dostała podobną .Ta wygląda równie świetnie i co najważniejsze dziewczynki w takich teraz się kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne żywe kolory, świetny kwiatuszek, pieknie prezentuje się

    OdpowiedzUsuń
  7. ważne żeby dobrze przytrzymała włosy dziecka no i jest z ulubionymi postaciami z bajki

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wszelkie opaski, sama sporo noszę, by ujarzmić gęste włosy, niedługo też będę ubierać w nie moją Malutką :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Niebawem moja Gwiazda będzie taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  10. Amelka wygląda przeuroczo, a takie Monster High teraz są mega modne- każda dziewczynka chciałaby taką opaskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna opaska a Amelcia jeszcze piekniejsza, cudo. pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  12. opaska dla prawdziwej fanki Monster High świetna
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ślicznie wygląda, jej we wszystkim jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne cechy idealnej opaski i jeszcze taka piękna. Monika P.

    OdpowiedzUsuń