czwartek, 31 grudnia 2015

BingoSpa Żel pod prysznic Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez - OPINIA


Zapraszam na opinię o żelu pod prysznic Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez, jaki otrzymałam od firmy BingoSpa.




Żel był brany z myślą o mężu i jego oczami jest pisana opinia.

Jego zapach jest przyjemny, średnio intensywny, morski. Na skórze pozostaje jakiś czas od użycia.


Konsystencja dość gęsta, a dzięki temu jest wydajny.

Po kąpieli skóra jest oczyszczona, miękka i przyjemna w dotyku.

Mąż jest zadowolony, uważa, że jest dobry, a mnie się podoba jak nim pachnie, tak, więc polecamy J.










Zalety:
·      Ładny, morski zapach.
·      Wydajny.
·      Doskonale oczyszcza.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  BingoSpa oraz na FB.


Żel pod prysznic Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnezem znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. oj to fajnie super kosmetyki dla mężczyzn wkońcu sa dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki męskie właśnie z powodu zapachu.bo jest o wiele trwalszy niż damskie 🎎 Warto wypróbować,zwłaszcza że ostatnio pisalas o dobroczynnym skutku zawartości Morza Martwego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lubie meskie zapach a ten zel jest swietny ladnie pachnie i maz byl zadowolony z niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mężczyzna mówi że jest dobry to trzeba mu wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapachy męskie,ba przyznaję,że męski zapach obojętnie jakiej firmy zawsze jest super,natomiast niektóre zapachy damskich kosmetyków są wręcz okropne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ważne że facetowi się podoba, i że ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Aniu myślę,że i mojemu mężowi żel przyniósłby pozytywne wrażenia podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny, każdemu mężowi przypadłby do gustu ":)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałem wcześniej żadnego żelu z magnezem musze go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widzialam takiego
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sprawić taki mężowi, bo bardzo szybko się kończą mu :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda fajnie, jeszcze nie uzywałem żeli tej firmy ale muszę spróbować
    mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście nie przepadam za żelami do kapieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Męskie zapachy... Uwielbiam :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że mężowi by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo a mojemu się akurat żel skończył
    Z checia go wypróbujemy a raczej maz ;)

    OdpowiedzUsuń