sobota, 21 listopada 2015

Wydawnictwo Bajdaraj Książeczka pt.: „O prosiaczku zmarzlaczku” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „O prosiaczku zmarzlaczku”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Bajdaraj.


Książeczka opowiada historię prosiaczka, któremu było zimno i postanowił wybrać się do Afryki, a trafił do zoo.
Historia ciekawa, wciągająca i zabawna, czyli idealna do czytania o każdej porze dnia.

Tekst prosty, rymowany, wpadający w ucho.



Ilustracje śliczne, przyciągające wzrok, dziecko ogląda z przyjemnością wiele razy.


Moim zdaniem książeczka jak naj bardziej jest warta zakupu i polecam.






Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Prosty, rymowany tekst.
·      Piękne ilustracje.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Bajdaraj.


16 komentarzy:

  1. Chyba miałam kiedyś podobną książeczkę :) Bardzo ją lubiłam, są super obrazki i łatwy tekst który dzieci uwielbiaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supre dzieci nie przepadaja za długimi bajkami. Wolą fajne krótkie historyjki

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda historyjka jest dla dziecka idealna, mamy teraz duży wybór aby zaspokoić nawet najbardziej wymagającego malucha.W dodatku kolorowe ilustracje,ciekawe,pełne wyraźnych barw, zwierzaczki, słońce chmurki,to co dzieci lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać dzieciakom rymowanki można wtedy zmieniać głos i dzieciaki słuchają z zadowoleniem. Moje uwielbiają "Rzepkę" i "Lokomotywę" Juliana Tuwima. Myślę, że tę książeczkę też by polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję wcześniej zapoznać się z tą książeczką czytając już niejedną recenzję i nie ma wątpliwości,że jest to godna pozycja książkowa dla każdego malucha.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutka ,zwłaszcza że życiowa, czasem podjęte decyzje mają wpływ na nasze życie

    OdpowiedzUsuń
  7. książeczka prześliczna, kolory żywe i zachęcające dziecko, dodatkowo tekst łatwo przyswajalny i nie jest w nadmiarze to też z pożytkiem i zachęta dla malca

    OdpowiedzUsuń
  8. książeczka jest żywa kolorowa zaciekawi każde dziecko a przekaz jej też ważny jest

    OdpowiedzUsuń
  9. prosty rymowany tekst i piekne ilustracje sprawia ze nieraz do niej wrocimy

    OdpowiedzUsuń
  10. :) fajna, niegdy wcześniej na nia nie wpadłam :) Zaciekawiłaś mnie :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowa, praktyczna, rymowana cóż chcieć więcej dla dzieci idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie książeczki, chociaż sama nie mam jeszcze dziecka

    OdpowiedzUsuń
  13. u nas jest wiele ksiazeczek kazda tak jak ta twoja ma cudne ilustracje i latwy wpadajacy tekst w ucho jestesmy molami ksiazeczkowymi Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna książeczka, ładne ilustracje i super rymowanki :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń