sobota, 7 listopada 2015

Wydawnictwo AWM Malowanka pt.: „Koloruj 4” - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowance pt.: „Koloruj 4”, jaką otrzymałam od wydawnictwa AWM.




"Książeczka "Koloruj dinozaury", to malowanka doskonała dla wszystkich maluchów. Znajdziemy w niej duże obrazki, bez drobnych szczegółów, a więc dziecko nie ma problemów by dobrze pokolorować obrazek i nie wychodzić poza linie.


Po lewej stronie znajdują się przykładowo pokolorowane obrazki, które podpowiadają dziecku, jakich kolorów użyć. Oczywiście dobór kolorów do malowania jest dowolny.

Obwódki rysunków nie są czarne a w kolorze jaki powinno się użyć w środku kolorowanki, co jest bardzo ciekawym rozwiązaniem, dodatkowo ułatwiającym zadanie dziecku.

Na dole obrazka znajdziemy jedno zdanie zachęcające dziecko do aktywności.


Malowanka nie tylko sprawia maluchom przyjemność podczas kolorowania, ale również pomaga poznać i utrwalić kolory. Moim zdaniem książeczka jest warta zakupu i ją polecam.










Zalety:
·      Duże obrazki bez szczegółów.
·      Pomocna w nauce kolorów.
·      Zdanie do poczytania.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz na FB.


Malowankę pt.: „Koloruj 4” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiamy kolorowanki i dinozaury wiec cos idealnego dla nas :) a wydawnictwo ma wiele wspianalych ksiazek i kolorowanek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolorowaneczka, podoba mi się, że linie nie są czarne a kolorowe. Duże obrazki w sam raz dla małych łapek, nie wprawionych jeszcze dobrze w rysowaniu. W sam raz dla mojego Jasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna, moja dwuletnia córa zaczyna właśnie rozumieć, coś rysowac, a lubi kolorowanki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna dla dzieci,które zaczynają swoją przygodę z kolorowankami.Świetnie ćwiczą umiejętności manualne,dziecko szybko łapie oco chodzi.Jak dla mnie sprawdzają sie w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna dla dzieci,które zaczynają swoją przygodę z kolorowankami.Świetnie ćwiczą umiejętności manualne,dziecko szybko łapie oco chodzi.Jak dla mnie sprawdzają sie w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada fajnie i te duze obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam bardzo podobne kolorowanki dla córki :) bardzo fajne są tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kolorowanka dla maluchów.Mój Mikołajek powoli zaczyna bawić się w artystę i dzięki temu,że obrazki są duże nie będzie miał większych trudności z pokolorowaniem ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kolorowanka. Na pewno bym kupila swojemu synkowi ale poki co musi podrosnac :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kolorowanka i plus za obrys zwierzaczków w kolorach w jakich mają być pomalowane - pomysłowe bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. malowanka ma same zalety małe dziecko samo sobie poradzi ze wszystkimi obrazkami

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe te obrysowania obrazków;) kolory od razu są widoczne dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i ciekawa kolorowanka dla najmłodszych, proste kształty, duże elementy, czyli to co ważne w nauce rysowanie dla najmłodszych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super :0
    w ogóle to ja uwielbiam dinozaury :) i za rok będę mogła taką kolorowankę kupić mojej córeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. my lubimy malowanki ale do tej pory spotykamy ze kontur jest czarny a tu nie to fajna sprawa Dodatkowo pomoc jak pomalowac jakich uzyc kolorow swietnie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam mała uwielbiałam malowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna książeczka dla małych łapek :) Dobrze ze nia ma tych malutkich elementów do kolorowania. Moje dziecko bardzo sie zniechecalo pamietam jak bylo duzo szczególików. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna, fajnie że z jednej strony jest propozycja jak pokolorować obrazek. Bardzo fajna i rozwijająca
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń