niedziela, 1 listopada 2015

TRRICK Napoje 2L - OPINIA

Zapraszam na opinię o napojach, jakie otrzymałam od firmy TRRICK.



Napoje otrzymałam w 5 smakach i najpierw napiszę Wam troszkę o każdym z nich.

Lemon – smak cytrynowy, lekko kwaskowy, bardzo dobry. Nie jest słodki, doskonale gasi pragnienie szczególnie, gdy przed nalaniem do szklanki schłodzimy.


Orange – smak pomarańczowy, lekko słodki, ale nie mdły. Doskonale smakuje zarówno w temperaturze pokojowej jak i na zimno.


Grejfrut – smak grejpfrutowy, wyrazisty, coś jak pomieszanie smaku słodkiego z gorzkim, doskonale gasi pragnienie. Moim zdaniem najlepszy.


Lime – smak limonki, kwaśny, ale nie za bardzo, podobny do smaku prawdziwej limonki, doskonale gasi pragnienie.


Multifrut – smak wieloowocowy, słodki. Mnie najmniej posmakował, dla mnie za słodki a przez to mało gasi pragnienie.



Nie mam zamiaru Wam wkręcać że są zdrowe itp., każdy wie że nie są (choć są zdecydowanie zdrowsze od innych), a u mnie ściemy nie znajdziecie, ale ja lubię takie napoję i przyznam szczerze, że pijam co najmniej butelkę tygodniowo. Te są bardzo dobre, w szczególności grefrutowy mi posmakował i na pewno nie jednokrotnie do nich wrócę.

Napoje nie zawierją konserwantów i sztucznych słodzików powodujących raka mózgu, co zdecydowanie jest ich ogromną zaletą. 

Mieszczą się w plastikowej butelce o pojemności 2L a niebawem będą również dostępne w butelkach o pojemności 0.5 L.
  
Jak wspomniałam mnie smakują i jestem jak naj bardziej na tak. Polecam.











Zalety:
·      Smaczne.
·      5 różnych smaków.
·      Nie zawierają konserwantów i sztucznych słodzików.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę TRRICK.

32 komentarze:

  1. Na pewno są pyszne, my jednak nie przepadamy za gazowanymi napojami, wolimy naturalne najlepiej nie słodzone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam grejfrutowy,jakby się piło gazowany sok,pycha

      Usuń
  2. Super zdrowie ważniejsze od dobrego smaku a jak można połączyć to jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie ma konserwantow to jestem jak najbardziej za napojjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z nas sięga po takie napoje-częściej czy rzadziej ale tak jest.Dlatego ważne jest aby jednak wybierać świadomie te "lepsze" i móc cieszyć się pełnią smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie smakowałam i przyznaję nie jestem zwolennikiem takich napoi,wolę wode bądź sok 100% cxy Też kompot i od czasu do czasu pepsi bardzo rzadko i zazwyczaj tylko do whisky .

    OdpowiedzUsuń
  6. nie da się ukryć pije napoje gazowane tych nie znam i wiem że wypróbuje to już nie raz spotkałem się z zafarbowaną wodą a nie prawdziwym napojem z bąbelkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piłam - warto spróbować- napewno się nie zawiedziesz

      Usuń
  7. Magdalena Potyrała1 listopada 2015 15:18

    Nie jestem zwolenniczką napoi gazowanych wolę te niegazowane i soki jabłkowe. Ale wszystko co nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków jest zdrowsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie piję napojów, bo są nie zdrowe. Niezależnie czy mają konserwanty czy nie staram się unikać tego typu napojów, wolę wodę mineralną.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas by nie przeszlo, nie lubimy gazowanych napoi... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja znam , napoje są bardzo smaczne. Są od niedawna ale stają siębardzo modni. Oby się nie zepsuli jak inne firmy. Ale Polecam!

      Usuń
  11. my w ogóle nie pijemy gazowanych i nie kupuję takich. Niezależnie od tego czy słodziki czy konserwanty mają czy nie i tak nie są zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się nie sprawdza. Pijemy tylko wode. Dzieci nawet nie chca tych kolorowych napojów.

    OdpowiedzUsuń
  13. ile kolorow tyle smakow ciekawe jak smakuja musze sprobowac ten grejfrut mnie interesuje moze uda sie kupic Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My spróbowaliśmy i teraz pijemy tylko Trricki- są najlepsze

      Usuń
    2. Ja uwielbiam grejfrutowe napoje szkoda,że nie wszystkie są smaczne dlatego z całą pewnością ten musi być wypróbowany :)

      Usuń
  14. ja akurat preferuje napoje smakowe, mimo,że piję je mało to jednak wolę od tradycyjnej wody mineralnej., Fajnie że będą i dostepne mniejsze pojemności :) w sam raz na spacerek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często piję wodę ale napoje gazowane od czasu do czasu też nie jest to samo zło.Wiadomo,że małym dzieciom się nie podaje.

      Usuń
    2. Ja często piję wodę ale napoje gazowane od czasu do czasu też nie jest to samo zło.Wiadomo,że małym dzieciom się nie podaje.

      Usuń
  15. My nie lubimy napoi gazowanych, czasem kupię ale to okazjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pijam tylko soki naturalne, wiec nie wypowiem sie w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całą rodziną pijemy wiele soków:) Ale chyba multiwitamina króluje najczęściej:) Super,że są zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ciekawa jestem smaków tych napoi, pierwszy raz się z nimi spotykam, ale skoro są smaczne i gaszą pragnienie to chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno już nie piłam takich napojów , chyba warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Napoje są kuszące, wartością jest to że nie posiadają konserwantów i różnorodność smaków. Każdy coś dla siebie wybierze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pijemy napojów gazowanych, więc pewnie i tych nie wypróbuję, ale bardzo ciekawe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie ze napoje nie zawierają konserwantów, bardzo ciekawe napoje, ale mnie nie przekonują
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  23. My próbowaliśmy, spotkałam je w Lewiatanie, naprawdę dobra jakość i przyzwoita cena za 2l. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  24. trochę przypomina mi to frugo :) różne smaki :) dużo w nich cukru?

    OdpowiedzUsuń