poniedziałek, 9 listopada 2015

Syntex Podkolanówki wzorzyste - OPINIA

Zapraszam na opinię o podkolanówkach wzorzystych, jakie otrzymałam od Syntex.






Podkolanówki dostępne w czterech wersjach kolorystycznych, z ciekawymi, dodającymi uroku serduszkami. Zdecydowanie nadają się zarówno dla małej dziewczynki jak i już nastolatki.


W dotyku są bardzo miękkie i miłe, co sprawia, że córka nosi je z ochotą. Nie uciskają, dopasowują się do nogi i pozwalają jej oddychać, nie poci się stopa.

Ściągacze solidne, nie uciskają a jednocześnie nie powodują ucisku. Po czas prania nie niszczą się, nie rozciągają.


Podkolanówki są wysokiej, jakości, nie mechacą się, nie kurczą oraz nie rozciągają.

Córka chodzi w nich z ochotą, a to najlepszy dowód na to, że są świetne. Polecamy.







Zalety:
·      Ładne.
·      Wygodne.
·      Dopasowują się do stopy.
·      Nie mechacą się.
·      Stopa się nie poci.
·      Ściągacz nie uciska.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Syntex oraz na FB.


Podkolanówki wzorzyste znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. ojej dobre skarpetki to podstawa u dzieci. A cięzko dostać odpowiednie czasem są albo za małe albo za duże is zjeżdzają ze stopy mimo odpowiedniego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  2. jej ale jakie fajne, u nas zaraz skarpetki czy podkolanówki są zdjęte, albo za duże i się zsuwają!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piekne i wazne że dopasowują sie do nogi bo to bardzo wazne a te serduszka naprawde dodaja im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny wzór ! I ważne,że wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladaja rewelacyjnie bardzo mi się podobają i fajnie,że nie zsuwaja sie

    OdpowiedzUsuń
  6. A może i dla nas kobitek sie znajdą takie fajowe skarpeciochy.Materiał wygląda na solidny,wzór ciekawy,ściągacz,same plusy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniusie te Tuptusie. Ładne wygodne solidne same zalety

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają podkolanówki.Najważniejsze,że są wygodne i dobre jakościowo więc można śmiało kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie się prezentują i co ważne dla mnie stopa się nie poci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne podkolanówki wysokiej jakości i nie ściskają bo niektóre są takie że jak się zdejmie to aż odciski są na nodze dziecka

    OdpowiedzUsuń
  11. Tuptusie rewelacja :D serduszka urocze :D wygodne i jakość pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ładne i dobrej jakości :)
    My jak na razie tylko rajstopek używamy, ale pomocna recencja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne, ja ten etap czyli zakupy dla córci dopiero rozpoczynam, także świetna opinia jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne są :)
    czasem zazdroszcze dziewczyną że mają małe nóżki jak Kopciuszek, bo ja mam stopę jak jej złe siostry :( i zazwyczaj w takiej kolorystyce nie mogę kupić dla siebie :(
    a szkoda, bo mimo że mam 18+ to lubię takie skarpetki czy podkolanówki

    OdpowiedzUsuń
  15. zapomniałam dopisac, że wielkim pozytywem jest nie mechacenie się jak i nie pocenie, zwłaszcza ze obecnie chodzi się w obuwiu zimowym

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekne kolorki niewiem ale ten zielen mnie najbardziej urzekla swietnie ze sa takie solidne i maja fajne mocowania Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkolanówki zawsze będą kojarzyły mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne i ciekawy wzorek w te serduszka. Niestety moa córcia srednio przepada za podkolanówkami... ale moze przekonam ją właśnie takimi? Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne, dobrze ze są wygodne i sie nie mechacą, mamom i córkom się spodobają
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń